طرح عملیاتی پلیس فتا در برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی
طرح عملیاتی پلیس فتا در برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی
محمودآباد آنلاین : سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی بر اساس مطالبات مردمی و به خصوص کاربران فضای سایبر خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سامع خورشاد گفت: در حوزه اقدامات پیش دستانه مقابله و برخورد با مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی؛ با اشراف سایبری و اجرای طرح های عملیاتی، هر گونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفته است.

رئیس پلیس فتا استان مازندران با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی، نظیر ترغیب به  بی حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاق ، پیکر تراشی و غیره ” افزود: تا کنون با انجام ۶۷۱ رصد عام صورت گرفته ۵۴۱ مورد شناسایی انجام شده  و بالغ بر ۳۴ فقره اقدام قضائی و عملیاتی شامل  تذکر، احضار، حذف و مسدود سازی صورت گرفته است.

سرهنگ خورشاد به مروجان ناهنجارهای اجتماعی در فضای مجازی هشدار داد: تمامی تحرکات هنجار شکنان اجتماعی در فضای تحت کنترل پلیس هستند و کسانی که اقدام به بازنشر تصاویر مبتذل، و خارج عرف در فضای مجازی می کنند، پس از شناسایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند رئیس پلیس فتا استان مازندران در خاتمه اظهار داشت: شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس