وقف ۵۰۰ متر زمین توسط خیّر نیک اندیش محمودآبادی به سازمان بهزیستی
وقف ۵۰۰ متر زمین توسط خیّر نیک اندیش محمودآبادی به سازمان بهزیستی
محمودآباد آنلاین : رئیس اداره بهزیستی شهرستان محمودآباد از اهدای 500 متر زمین توسط خیر نیک اندیش آقای ولی پور اهل روستای علی آباد از بخش سرخ رود به ارزش ریالی 30 ملیارد ریال به منظور ساخت مجموعه خانه سالمندان و مددجویان و توان بخشی خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین سارا غلامپور رئیس اداره بهزیستی شهرستان محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار ما به مناسبت هفته بهزیستی گفت: نمایشگاه توانبخشی زنان خود سرپرست همزمان با هفته بهزیستی در سه راهی شهر محمودآباد با حضور مسئولین و مقامات شهرستانی افتاح شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان محمودآباد طی گزارشی به همین مناسبت اعلام کرد : پنج مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی و یک مرکز سلامت روان محلی در محمودآباد فعال و دایر است و خانواده ها می توانند از خدمات این مراکز بهره مند باشند.
سارا غلامپور اورژانس اجتماعی ۱۲۳ را یک مرکز فوریتهای اجتماعی در راستای پیشگیری از هرگونه آسیب اجتماعی دانست و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون این اورژانس به ۱۱۲ ماموریت اعزام شده است و کلیه خدمات این اورژانس برای شهروندان رایگان است.
وی گفت: سازمان بهزیستی یکی از بزرگترین نهاد های حمایتی در جامعه بشمار می رود که در حوزه های متعددی مسئولیت دارد و با توجه به رشد جوامع و افزایش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق ، اعتیاد و … به تنهایی نمی تواند در جامعه اثر بخش باشد و باید سازمان های مردم نهاد و گروه های فعال اجتماعی در این بخش کمک حال این سازمان باشند.
سارا غلامپور کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه و دارای فرد معلول و بیمار و… از دیگر مسئولیت های اجتماعی سازمان بهزیستی دانست که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه شاید این سازمان بطور نسبی بتواند رضایت افراد تحت پوشش این سازمان را جلب نماید ولی بی شک با کمک و مشارکت افراد خیر و توانمند اقتصادی می توان اقدامات اثر بخش را در شهر رقم زد و از این رو از کلیه خیرین دعوت می کنیم تا با تعامل و همکاری زمینه ساز رویدادهای خوبی برای خانواده بزرگ بهزیستی باشیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین