صدور ۲۰ فقره پروانه مشاغل خانگی در محمودآباد
صدور ۲۰ فقره پروانه مشاغل خانگی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: پارسال 20 فقره مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان صادر شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده گفت: مشاغل خانگی فرصتی برای استفاده از ظرفیت تک تک اعضای خانوار برای کمک به تأمین معیشت، افزایش درآمد، رفع نیازهای بنگاه های اقتصادی بزرگتر و بهره وری بیشتر از امکانات و ظرفیت منازل مسکونی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: سال گذشته تعداد ۲۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در زمینه پرورش قارچ، تولید محصولات کشاورزی در گلخانه، پرورش دام، زنبور عسل و آبزیان صادر شده است.

هادی‌زاده ادامه داد: این مجوزها شامل هفت فقره طرح های گلخانه ای به متراژ دو هزار مترمربع، پنج فقره پرورش قارچ خوراکی با ظرفیت تولید سالانه ۱۳ تن، یک فقره بسته بندی مواد غذایی با ظرفیت یک تن در سال و چهار فقره دامپروری به ظرفیت ۵۰۰ راس، سه فقره مربوط یه پرورش شیلات و آبزیان به ظرفیت هشت تن بوده است.

این مسوول درباره نحوه ثبت نام و دریافت مجوز برای مشاغل خانگی بیان کرد: متقاضیان مشاغل خانگی باید با مراجعه به سایت مشاغل خانگی،‌ متناسب با نوع فعالیت مورد نظر خود یکی از فرم های ثبت نام مستقل، تحت پوشش و پشتیبان را تکمیل کنند. فرم های تکمیلی توسط دستگاه اجرایی ذیربط بررسی شده و در صورت تائید طرح در دستگاه اجرایی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجوز را صادر می کند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد