نیمی از سالمندان محمودآباد واکسن کرونا دریافت کردند
نیمی از سالمندان محمودآباد واکسن کرونا دریافت کردند
محمودآباد آنلاین / مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد از تزریق واکسن کرونا به ۸۵۰ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال این شهرستان خبر داد.

عباس توان روز پنجشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: تاکنون به ۸۵۰نفر از یک هزار و ۷۷۲ نفر سالمند بالای ۸۰ سال شهرستان محمودآباد واکسن کرونا تزریق شده است.

 

وی افزود: واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال به بالا از هشتم اردیبهشت ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در محمودآباد نیز واکسیناسیون سالمندان در بیمارستان شهدا، شبکه بهداشت ، دبستان امام حسن (ع) و مراکز جامع سلامت روستایی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

 

مدیر شبکه بهداشت محمودآباد افزود: در کنار واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال، افراد دارای سن ۷۵ تا ۸۰ سال نیز واکسینه می‌شوند.

 

وی با اشاره به این که انجام واکسیناسیون به معنای مصونیت صد درصدی در برابر کرونا نیست از افرادی که واکسن کرونا دریافت‌ کردند خواست همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 

توان با تاکید بر لزوم واکسینه شدن همه افراد سالمند گفت: با توجه به شرایط جسمانی و آسیب پذیرتر بودن سالمندان این گروه سنی سریعتر از بقیه افراد واکسینه می شوند.

 

وی افزود:تاکنون هزار و ۸۹۹ نفر در شهرستان واکسینه شدند که شامل کادر درمان،جانبازان ، پاکبانان و افراد مبتلا به بیماری سرطان و افراد سالمند بالای ۸۰ سال می باشد.

 

گفتنی است براساس تازه ترین ارزیابی نرم افزار “ماسک” متعلق به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شهرستان محمودآباد همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین