اتصال نگین سر سبز ایران به حاشیه دریای عمان
اتصال نگین سر سبز ایران به حاشیه دریای عمان
محمودآباد آنلاین / پرواز‌های هفتگی مسقط - شیراز - نوشهر، از ۱۱ شهریور ماه امسال دایر می‌گردد.

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: براساس پیگیری‌های مستمر و رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی و موافقت‌های انجام گرفته مابین سازمان هواپیمایی کشوری و هواپیمایی عمان، از ۱۱ شهریور ماه همزمان با گرامیداشت هفته دولت، مسیر پروازی مسقط – شیراز – نوشهر و بالعکس دایر می‌شود.

او افزود: با اعلام شرکت هواپیمایی قشم ایر، اولین پرواز در مسیر مذکور در راستای اتصال و ارتباط کشور عمان به خطه سرسبز شمال و بهره گیری گردشگران عمانی از طبیعت خداوندی شمال کشور انجام می‌شود.

وطن خواه گفت: فرودگاه‌های مازندران با اقدامات انجام گرفته در مسیر توسعه، آمادگی لازم جهت برقراری پرواز به مسیر‌های مختلف را دارد.

او افزود: امیدواریم با پیگیری‌های انجام گرفته بتوانیم شاهد برقراری پرواز در مسیر‌های دیگر کشور ازطریق فرودگاه‌های استان باشیم.

وطن خواه گفت: با پیگیری‌ها و مکاتبات و اقدامات انجام گرفته توسط مسئولین ارشد استانی و حمایت‌های مقامات ارشد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تصویب و ابلاغ مرز هوایی رامسر باشیم که این اقدام، گام موثر و مبارکی در راستای ایجاد و توسعه پرواز‌های خارجی و بین المللی خواهد بود.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان