سرخ رود شهرداری برتر مازندران در اجرای طرح ملّی خدمات نوروزی ۱۴۰۲
سرخ رود شهرداری برتر مازندران در اجرای طرح ملّی خدمات نوروزی ۱۴۰۲
محمودآباد آنلاین : در آیین تجلیل از فعالان طرح ملّی خدمات نوروزی 1402 استان مازندران ، شهرداری سرخ رود به عنوان شهرداری برتر استان در اجرای این طرح انتخاب شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : عصر امروز آیین تجلیل از فعالان طرح ملّی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ استان مازندران به همت استانداری مازندران و جمعیت هلال احمر مازندران و با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و علی رجبی وندچالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران و غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران و مهران حسنی معاون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران در سالن دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد.

در این مراسم با اهدای تندیس و لوح تقدیر از محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود به عنوان شهرداری برتر در استان مازندران در اجرای طرح ملّی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ تکریم و قدرشناسی شد.

محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: شهر گردشگری و ساحلی سرخ رود در ایام نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۰ هزار نفر مسافر بود.

وی افزود : استقبال از مسافرین ، ارائه خدمات سلامت و درمانی ، توزیع بسته های فرهنگی ، آماده سازی مناطق مختلف شهری و ساحلی برای میزبانی از مسافران و ارائه خدمات گسترده گردشگری و اطلاع رسانی از مهم ترین اقدامات کمپ مستقر در شهر سرخ رود بود.

شهردار سرخ رود اضافه کرد : با اعلام نتایج دبیرخانه بیست و سومین طرح ملّی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی ، کمپ مستقر در شهر سرخ رود به عنوان یکی از محبوب ترین پست های استانی  بر اساس نتایج حاصله از سامانه رضایت سنجی مردمی  انتخاب شد و توانست رتبه سوم را در کشور اخذ نماید.

وی در پایان از همکاری و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر سرخ رود ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و همکاران شهرداری سرخ رود و همچنین فرماندار و اعضای دبیرخانه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان تقدیر و قدردانی کرد.

گفتنی است در این مراسم شهرداری سرخ رود و قائمشهر و مرزن آباد به عنوان شهرداری های برتر استان مازندران معرفی و تجلیل شدند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین