سرخ رود جولانگاه زمین خواران و کلاهبرداران نیست/ دست درازی به اموال مردم ریشه کن می شود
سرخ رود جولانگاه زمین خواران و کلاهبرداران نیست/ دست درازی به اموال مردم ریشه کن می شود
محمودآباد آنلاین: حمزه جعفرزاده رئیس شورای اسلامی شهر سرخ رود ضمن اعلام خبر تخریب و جلوگیری از تصرف دو قطعه زمین ساحلی در منطقه خط دریای این شهر، گفت: برای دفاع از بیت المال و منافع عمومی، بدون هیچ ملاحظه‌ای با قانون‌شکنان برخورد می‌کنیم.

جعفرزاده با بیان این مطلب که این شهر مکان امنی برای زمین خواران نیست، ادامه داد: زمین خواری دست درازی به اموال شهروندان است و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ رود برای ریشه کن نمودن این اقدام کمر همت بسته است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر سرخ رود با هشدار به متصرفین بیت المال، افزود: لازم میدانم به اندک متخلفینی که دست به این اقدامات شرورانه با هدف تخریب چهره و امنیت شهری میزنند، هشدار می دهیم شهر سرخ رود جولانگاه سودجویان نیست و مخفی شدن پشت چهره های دلسوز و اقدامات پوپولیستی نخواهد توانست موجب توجیه این اعمال باشد.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات، پیگیری و اهتمام ویژه یوسفی رییس حوزه قضایی بخش سرخ رود، همت دستگاه قضا را ستودنی دانست و گفت: ورود و جدیت رئیس حوزه قضایی بخش سرخ رود در برخورد با غارتگران اموال شهروندان، قابل قدردانی و چراغ راهی برای دستگاه های اجرایی است.

 

جعفرزاده از شهروندان فهیم سرخ رودی درخواست کرد هرگونه فعالیت پیرامون تصرف، ساخت و ساز و دیوارکشی غیر مجاز و اقدامات مشابه را به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اطلاع دهند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین