سخنی کوتاه با شهردار شهر ساحلی محمودآباد
سخنی کوتاه با شهردار شهر ساحلی محمودآباد
محمودآباد آنلاین : در همین سطرهای ابتدایی برخودم وظیفه می دانم به جهت اخلاقی فرا رسیدن 14 تیر روز ملّی شهرداری ها را خدمت شما آقای مهندس مهدی اختیاری تبریک عرض نمایم و امیدوارم در خدمتگزاری به شهروندان مصمم تر و با اراده ای بیشتر گام بردارید.

پایگاه خبری محمودآباد آنلاین به عنوان اولین پایگاه خبری با مجور رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاست و خط مشی آن تا این لحظه بر این بوده است تا به عنوان تنها تریبون عمومی و بی طرف و مطالبه گر و مردمی باشد و محمودآبادی که محدود آباد شده است را با عینکی تزبین تر ببیند.
محمودآباد آنلاین فرصتی بود برای کاهش شکاف شما با مخاطبینتان که همان شهروندان هستند می باشد و این ظرفیت می توانست در صورت تدبیر و درایت جنابعالی به شکی پیش برود تا ما هم بیانگر تلاش شبانه روزی شما و هم شنونده درخواست های مردم و مشکلاتشان باشید.
بعضاً برخی تیتر ها و یادداشت ها و گزارش های تهیه شده در محمودآباد آنلاین به مذاق شما خوش نیامده است و همان دسته خبرها بیشتر از سوی مردم پسندیده و تایید شده است.
شاید به شما بشود حق داد که به کاکرد و اهمیت رسانه تسلط کافی نداشته باشید ولی این را فراموش کنید که مردم دیگر استشهاد محلی برای رفع یک معضل جمع نمی کنند و گروهی به شهرداری مراجعه نمی کنند و شهروندان از طریق تلفن همراه خود از مسئول دفتر شما به شما نزدیک تر هستند و فقط کافی است صفحات را ورق بزنید.
شهردار محترم شاید شما و برخی دوستان و مشاورانتان همواره در پی هر انتقاد این رسانه از عبارت های منسوح و چیپ مبنی بر «« وِ اَی ِو شَهردار رِه بَزوُ » بکار می بردند ، به شخصه از اینکه رسالتی بر گردن دارم و قسم خوردم و قلم به دست گرفتم تا جایی که توانستم سعی کردم از حقوق شهروندان دفاع کنم وجدانم آسوده است ولی آیا شما هم که سوگند یاد کردید که برای خدمت بی منت به شهروندان مسئولیت این عرصه سخت را بپذیرید شب آسوده و با وجدانی راحت می خوابید؟
آقای شهردار شاید شهروندان اطلاع نداشته باشند که نهاد شهرداری و شخص شهردار نسبت به فردی که متولد می شود و نسبت به فردی که از دنیا می رود در طول مسیر سالهای زندگی آن فرد از ابعاد ( سلامت ، اموزش ، ورزش ، فرهنگی و ….) مسئول است و مسئولیت دارد.
به عقیده لودرو ریمون شهر یک رسانه است. انسان ها او را ساخته اند و او انسان ها را تربیت می کند. شهر محصول انسان و روح جمعی او است و ارزش های مختلف یک تمدن را تضعیف یا تقویت می کند و در واقع ، شهر رکن اصلی جوامع امروزی را تشکیل می دهد.
با این تعریف خواستم مجدداً فرا رسیدن ۱۴ تیر را به شما و همه شهرداران پر تلاش منطقه تبریک عرض نمایم و بدانید بهترین و امین ترین مشاورین شما اهالی رسانه هستند و چشم های بینا و زبان گویا و حتی سفیر شهردار در مناطق شهری را می توان بروی خبرنگاران نامگذاری کرد و تاکید می کنم هیچ نیت سیاسی و مالی در پشت هیچ واژه ما نخوابیده و حوزه مالی آن شهرداری می تواند گواه بدهد.
در خاتمه تقاضا داریم لطفا تاب انتقاد پذیری خودتان را ببرید بالا و از فرصت رسانه بهترین استفاده را نمائید ؛ دو دور شهردار محمودآباد شدید و تا کنون هیچ نشستی با خبرنگاران شهر نداشتید ! چه محمودآبادی را تحویل گرفتید و محمودآبادی که در سر دارید تحویل بدهید چه ویژگی دارد ؟ کمی حرفی نمی زنید ؟ اینکه شهروند بداند چه سرانجامی در انتظار اوست ، حق طبیعی وی می باشد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین