آزادسازی ۱۸ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی محمودآباد
آزادسازی ۱۸ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی ۱۸ هزارو ۵۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی در شهرستان محمودآباد، خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: یکی از ماموریت‌های مهم و مستمر این فرماندهی، اجرای احکام مربوط به ساخت و ساز‌های غیرمجازی که افراد سودجو با ساخت بنا و ویلا در زمین‌های کشاورزی بدون مجوز قانونی اقدام می‌کنند، می‌باشد.

او افزود: قلع و قمع و تخریب ۱۱ مورد دیوارکشی و ساخت و ساز غیرمجاز در ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی روستا‌های اطراف بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بنا سازی و دیوارکشی احداث شده بود، با حکم مقام قضائی انجام شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره معرفی ۲ متهم این پرونده به مراجع قضائی، گفت: ارزش این زمین‌ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ ۲۷۷ میلیارد ریال بوده و این تخریب با حضور دستگاه‌های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، بخشداری و با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.

سردار میرزایی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوز‌های قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین