محمودآبادی ها برای اهدای خون به آمل بیاییند
محمودآبادی ها برای اهدای خون به آمل بیاییند
محمودآباد آنلاین : نور محمدی سرپرست اداره انتقال خون آمل : کمبود فضای کانکس خونگیری در محمودآباد و با توجه ضرورت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا فعلاً خون گیری از شهروندان محمودآبادی تنها در اداره آمل صورت می گیرد.

بهزاد نور محمدی سرپرست اداره انتقال خون شهرستانهای آمل و محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین در پاسخ به گلایه های شهروندان محمودآبادی در خصوص تعطیلی پایگاه انتقال خون و عدم استقرار اتوبوس خونگیری در سطح شهر محمودآباد گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در موج اول به بعد و بنا به ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس کووید ۱۹ و با توجه به کمبود فضا و امکانات در راستای حفظ سلامت و پذیرش بیشتر افراد علاقمند به اهدای خون فعلا پایگاه محمودآباد ایمن نبوده و شهروندان باید به اداره آمل مراجعه نمایند.

وی گفت: اداره انتقال خون آمل همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح لغایت ساعت ۱۶ آماده پذیرش شهروندان بوده و کلیه آحاد جامعه می توانند با در دست داشتن کارت ملّی نسبت به اهدای خون اقدام نمایند.

وی افزود: آن دسته از اهداء کنندگان که یک ماه پس از تماس با بیماران مشکوک به کرونا در صورتیکه بدون علامت باشند می توانند خون اهدا کنند و سایر مبتلایان به کرونا یک ماه بعد از بهبودی میتوانند خون اهدا کنند.

سرپرست انتقال خون آمل تصریح کرد : امید است بعد از اینکه وضعیت از حالت قرمز خارج شد و خطری متوجه تیم های سیاری و ازدحام آن نشود در شهرستان محمودآباد حاضر خواهیم شد.

وی خاطر نشان شد: آن دسته از افرادی که علایم سرما خوردگی داشته باشد تا یک ماه پس از درمان امکان اهدای خون پیدا خواهند کرد .

بهزاد نور محمدی در خاتمه تاکید کرد : از زمان شیوع ویروس کرونا اتوبوس انتقال خون در هیچ شهرستانی حضور پیدا نخواهد کرد و اداره آمل به علت بهرمندی از امکانات مناسب تا عادی شدن شرایط میزبان اهدا کنندگان فهیم محمودآبادی خواهد بود.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین