اولین رسالت خبرنگار، حفظ قداست کار اوست
اولین رسالت خبرنگار، حفظ قداست کار اوست
محمودآباد آنلاین/ فرماندار محمودآباد گفت : خبرنگاری جز مشاغل سخت است و اولین رسالت یک خبرنگار، حفظ قداست کار اوست.

به گزارش محمودآباد آنلاین ، خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد بیان کرد : خبرنگاری کار دشواری است و خبرنگار باید صیاد باشد، یعنی خبر را درست کشف کند ، اولین خبری را که دریافت می کند به موقع ارسال کند و قطعا برای دسترسی به خبر حقیقی دچار دردسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولین رسالت یک خبرنگار، قداست کار اوست افزود : این شغل، جز مشاغل سخت است و سالانه تعداد زیادی از همکاران شما جان خود را فدا میکنند تا بتوانند خبر را تهیه و آن را به موقع نشر دهند.

خسرو طالبی تصریح کرد : در عصری متولد شدیم که در زیر پرچم توحیدی قرار گرفته ایم، بنابراین باید قدر زیستن در این حال و هوا را بدانیم.

طالبی با اشاره به ارزش کار اصحاب رسانه ذکر کرد : هر چه خبر و خواسته های عمومی را درست تر انعکاس دهید، تصمیم‌گیران جامعه روش درست تری را اتخاذ خواهند کرد.

فرماندار محمودآباد تاکید کرد : پیگیری مطالبات مردم و رساندن صدای آنها به گوش مسئولین، کار خبرنگاران است و این چنین است که خبرنگاری شغلی پرمخاطره و مقدس است.

وی خبرنگاران را حلقه ی واثق بین مردم و مسئولین دانست و ادامه داد : امروز نقشه های دشمن در تمام محفل های بین المللی و هزینه های هنگفت آنها برای ناامیدی مردم است که این نقشه ها با تلاش خبرنگاران به پوچی می رسد.

خسرو طالبی در پایان متذکر شد : شما می توانید جریانات فکری جامعه را به سمت درست هدایت کنید و اگر نقد و نظارت نباشد قدرت فساد خواهد آورد و بهترین ناظر، شما خبرنگاران هستید اما باید منصفانه نقد کنید.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین