تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستانهای محمودآباد و نور
تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستانهای محمودآباد و نور
محمودآباد آنلاین : فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 120 میلیارد تومان اعتبار خارج از ردیف تملک و دارایی و بودجه مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان های نور و محمودآباد از محل پیگیری و رایزنی های اثر بخش از طریق وزارتخانه ها خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین ؛ والی الله فرزانه نماینده مردم شریف شهرستانهای نور و محمودآباد در خانه ملّت در پیامی فرا رسیدن ۱۰ آذر ماه سالروز شهادت آیت الله شهید مدرس و روز ملّی مجلس را تبریک عرض نموده و با اشاره به ویژگی های برجسته این عالم جلیل القدر گفت: دیدن داری و مردم داری یکی از مهم ترین ویژگی های آیت الله شهید مدرس بود که می تواند برای ما نمایندگان مجلس الگوی خوبی محسوب شود.

وی گفت: خداوند توفیق داد در این فاصله ای که خادم مردم در خانه ملّت هستم ، این ویژگی را به عنوان الگو در زندگی خود قرار داده و همیشه تلاش کردم حافظ اسلام، نگهبان دستاورد آرمان های انقلاب اسلام باشم .

نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی مردم داری و مردم مداری را مهم ترین رویکرد و محور فعالیت های خود برشمرد و افزود: همواره از روزی که پا به این عرصه گذاشتم با خود عهد بستم تا پیوند خود با مردم را استحکام ببخشم.

فرزانه فرصت نمایندگی مجلس را بهترین فرصت برای ایجاد تعامل اثر بخش با دستگاههای اجرایی برشمرد و افزود: همواره تعامل دو سویه با نهادهای دولتی و پیگیری مشکلات مردم و ایجاد وحدت رویه و تعانل و همکاری را به عنوان سرمش خود قرار داده ام.

ولی الله فرزانه گفت: خوشبختانه توانستیم ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار خارج از ردیف اعتبارات تملک و دارایی و بودجه مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان های نور و محمودآباد از محل پیگیری و رایزنی های اثر بخش از طریق وزارتخانه ها در حوزه راه و شهرسازی ، سلامت ، طرح های هادی روستایی و بازمگری طرح ها و حوادث و بحران تخصیص و تامین دهیم که برخی از این پروژه ها احداث شده و برخی در حال احداث می باشد.

وی در خاتمه تصریح کرد: بزودی گزارش جامع عملکرد و اقدامات  دوساله صورت گرفته در قالب کتابچه و محتوای فضای مجازی به شکل ویدئو و همراه با نشست مشترک با خبرنگاران و ادمین های صفحات فضای مجازی شهرستان های نور و محمودآباد برگزار خواهد شد تا ضمن پاسخگویی به سوالات خبرنگاران ، شرح جامع کارنامه خدمتی این حقیر به سمع و نظر مردم شریف حوزه انتخابیه محمودآباد و نور برسد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین