هفته نامه «راش» مجوز انتشار گرفت
هفته نامه «راش» مجوز انتشار گرفت
محمودآباد آنلاین : هفته نامه «راش» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمد محتاطی در آخرین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار با گستره منقطه ای ( مازندران ، گیلان و گلستان) دریافت کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : با موافقت هیات نظارت بر مطبوعات در تاریخ ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰، هفته نامه « راش» با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «محمد محتاطی» با شناسه ۹۱۴۳۱ پروانه انتشار دریافت کرد.

این هفته نامه با زمینه اجتماعی و سیاسی و گستره توزیع منطقه ای استان های گلستان، مازندران، گیلان بزودی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمد محتاطی صاحب امتیاز هفته نامه راش با اشاره به اقبال و سهولت دسترسی و توسعه عصر رسانه های مجازی و انتشار اخبار به صورت آنی، گفت: نشریات مکتوب محبوبیت و رونق خود را از دست داده و امروزه شاهده کاهش شمارگان نشریات در باجه های مطبوعاتی هستیم.

وی رویکرد هفته نامه راش را تحلیل، تفسیر و گزارش نویسی بر پایه رویدادها و موضوعات مبتلابه زندگی اجتماعی  و سیاسی مردم استان برشمرد و افزود: به دنبال آن هستیم با تشریح و نقد چالشهای زندگی اجتماعی مردم  با بهره مندی از هنر کاریکاتور و درون مایه طنز به عنوان رسانه ای اثر بخش ظاهر شویم تا بتوانیم در راستای تحقق مهمترین رسالت نشریات که رکن چهارم دموکراسی هستند گام برداریم.

وی در تشریح نام راش گفت: راش سرواژه و مخفف رسانه اطلاع رسانی شمال ایران و وجه تسمیه نام یک گونه درخت در شمال کشور می باشد.

گفتنی است محمد محتاطی دانشجوی دکترای رشته علوم ارتباطات اجتماعی بوده و دانش آموخته دانشکده صداوسیما و مدیرمسئولی پایگاه خبری محمودآباد آنلاین و خبرنگار واحد مرکزی خبر صداوسیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) ، خبرگزاری برنا و ایسنا و خبرآنلاین و روزنامه های ایران و همشهری و ابتکار و اعتماد و خبر شمال را در کارنامه رسانه ای خود دارد.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین