حسابداری مالیاتی؛ تالیف جدید دو محمودآبادی به گیشه عرضه رسید
حسابداری مالیاتی؛ تالیف جدید دو محمودآبادی به گیشه عرضه رسید
محمودآبادآنلاین: کتاب حسابداری مالیاتی 1و 2 نوشته سیروس کلوانی و سید محمد باقر حسینی دو نویسنده محمودآبادی برای استفاده رشته حسابداری و مدیریت چاپ و روانه بازار کتاب شد.

سیروس کلوانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآبادآنلاین گفت: کتاب حسابداری مالیاتی ۱ و ۲ دارای ۱۷ فصل می باشد که در حال حاضر در ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات لعل سخن منتشر شده است.

وی افزود: در فصل اول این کتاب به مالیات و نقش آن در جامعه، انواع مالیت و اشخاص مشمول مالیات پرداخته شده است که شالوده  و۱۵ فصل بعدی می باشد و در فصل آخر این کتاب نیز سوالات تستی برای دانشجویان تهیه شده است .

این نویسنده ادامه داد: این کتاب حاصل زحمت سه و نیم سال تلاش است که با همکاری سید محمدباقر مدرس دانشگاه ازاد اسلامی واحد نور  و بر اساس اصلاحات قانون جدید به رشته تحریر در آمده است.

وی با بیان اینکه کتاب حسابداری مالیاتی۱ و ۲ ششمین اثری است که با نویسندگی وی وارد بازار کتاب شده است گفت: سه کتاب دیگر نیز در حال ویرایش هستند که تا کمتر از یک ماه دیگر به چاپ خواهند رسید.

گفتنی است کتابهای پژوهش عملیاتی یک  و دو در ۲ جلد مجزا، مدیریت مالی ۱، اصول و سرپرستی سازمان و بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی کشاورزان شهرستان بابل از بیمه محصولات کشاورزی از دیگر آثار این نویسنده محمودآبادی است.

سیروس کلوانی متولد سال ۱۳۵۰ و اهل تلیکسر محمودآباد می باشد. وی دیپلم حسابداری خود را از هنرستان شهید بهشتی آمل اخذ کرد و پس از آن دوران کاردانی را در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه فنی و حرفه ای کرمانشاه گذراند. وی مدرک کارشناسی خود را در همین رشته از دانشگاه آزاد واحد بابل دریافت کرد.

وی دارای ۲ مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت بازرگانی گرایش بیمه از دانشگاه آزاد اسلامی بابل و رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد نور است.

کلوانی مدرس دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد، دانشگاه کاوش محمودآباد، دانشگاه اسلامی واحد نور و آموزشکده فنی و حرفه ای نوشهر می باشد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین