دیدار نماینده وزیر بهداشت با خانواده اولین شهید مدافع سلامت در محمودآباد
دیدار نماینده وزیر بهداشت با خانواده اولین شهید مدافع سلامت در محمودآباد
دکتر محمد مهدی ناصحی به نمایندگی از وزیر بهداشت ودرمان در منزل پدر شهید مدافع سلامت دکتر بهرام طهماسبی در روستای ملا کلا محمود آباد حضور یافتند

نماینده وزیر به اتفاق حجت السلام تقی زاده امام جمعه بخش سرخ رود و علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد و دکتر سید عباس موسوی و هیئت رئیسه دانشگاه علو م پزشکی مازندران و بخشدار و شهردار سرخ رود ،  با ابلاغ سلام وزیر بهداشت به پدر ، مادر ،همسر ،فرزندان و دیگر بستگان داغدیده ، شهادت مدافع سلامت دکتر بهرام طهماسبی رئیس فقید بیمارستان امام خمینی (ره) وعضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران وتسلیت گفتند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان مازندران  ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی این استان در مقابله با ویروس کرونا و بررسی  امکانات و تجهیزات بیمارستان های کرونایی را از برنامه های  سه روزه سفر خود به مازندران اعلام کرد.

دکتر ناصحی گفت : با دستور وزیر بهداشت تیم کارشناسی ۱۰ نفره  از تمام بیمارستان های مازندران که بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ در آنجا بستری هستند بازدید می کنند و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم برای مقابله با کرونا و تجهیزات و امکانات این بیمارستان ها توسط اعضای تیم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

وی  اضافه کرد : این گروه سه روز از بیمارستان های کرونایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران سرکشی خواهند کرد و عملکرد درمانگران و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا در این مراکز درمانی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت : با اتمام سرکشی از بیمارستان ها از سوی تیم کارشناسی ، اطلاعات دریافتی احصاء و به وزیر بهداشت منعکس می شود.

دکتر ناصحی گفت : وزیر بهداشت نیز وعده دادند که در صورت نیاز استان مازندران به تجهیزات و امکانات حفاظتی و حتی اعتباری برای مقابله با ویروس کرونا، این امکانات و تجهیزات و اعتبار در کمترین زمان به استان اختصاص داده می شود.