پایان چشم‌انتظاری ۱۰ ماهه ناجیان غریق برای دریافت حقوق
پایان چشم‌انتظاری ۱۰ ماهه ناجیان غریق برای دریافت حقوق
محمودآبادآنلاین: رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به چشم‌انتظاری ۱۰ ماه ناجیان غریق برای دریافت حقوق، گفت: طی هفته جاری این چشم‌انتظاری پایان می‌یابد و امیدواریم امسال این موضوع تکرار نشود.

نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران درباره آخرین وضعیت دریافت دستمزد ناجیان غریق اظهار کرد: ۸۰۰ نفر از ناجیان از اول خرداد ماه امسال و همزمان با آغاز طرح‌های دریا در طول نوار ساحلی استان مازندران مستقر شدند.

وی با اشاره به چشم‌انتظاری ۱۰ ماه ناجیان غریق برای دریافت حقوق، گفت: طی هفته جاری این چشم‌انتظاری پایان می‌یابد و امیدواریم امسال این موضوع تکرار نشود.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: بحث افزایش ۲۰درصدی حقوق ناجیان غریق نسبت به سال قبل مطرح شده درحالی‌که آنان حقوق سال گذشته  آنان ۳ میلیون تومان بوده و با این موضوع موافق نیستیم چرا که ناجیان غریق با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

کریمیان با اشاره به افتتاح طرح هوشمندسازی نجات غریق در سواحل مازندران، یادآور شد: تحقق این مهم مستلزم بودجه ۲ میلیارد تومانی است که در این صورت به رفع مشکلات و کاهش غرقی کمک خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به آزادسازی ساحل لزوم مدیریت این مهم بیش از گذشته احساس می‌شود؛ درحالی‌که هنوز دستگاه‌ها به صورت جدی ورود پیدا نکردند و در این صورت نگرانی ما بیشتر خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس