دستگیری دو سوداگر مرگ با ۱۸ کیلو تریاک در محمودآباد
دستگیری دو سوداگر مرگ با ۱۸ کیلو تریاک در محمودآباد
محمودآباد آنلاین/ فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان و شهرستان های همجوار موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور ورودی  شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه در بازرسی های به عمل آمده ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر تریاک که در داخل خودروی متهمان جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسین‌زاده با اشاره به آثار زیان بار مواد مخدر بر پیکره جامعه اعم از آسیب های جسمی، بهداشتی، روانی، فرهنگی و اقتصادی که وجود آن هر بخش آن قشری از جامعه را دچار آسیب می کند، خاطرنشان کرد: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه های های اجرایی و مردم با پلیس است.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین