تنظیم ثانیه شمار چراغ های راهنما صرفا بر اساس موقعیت مکانی آنهاست
تنظیم ثانیه شمار چراغ های راهنما صرفا بر اساس موقعیت مکانی آنهاست
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در پاسخ به برخی انتقادات شهروندان در خصوص میزان ثانیه های چراغ های راهنمایی و رانندگی نصب شده در شهر گفت: مدت زمان هر چراغ بر اساس حجم تردد و موقعیت ترافیکی شهر تنظیم شده است.

وی با اشاره به چراغ راهنما نصب شده در روبروی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این منطقه به علت عریض بودن خیابان و دسترسی به جاده های کناره و بازار هفتگی تخلیه کردن بار ترافیکی خیابان های اصلی شهر آسانتر است و برای همین ۳۰ ثانیه برابر مصوبه شورای ترافیک در نظر گرفته شده است.

وی همچنین ضمن قدردانی از شهرداری محمودآباد نسبت به نصب تابلوی جدید چراغ راهنما در سه راهی شهر گفت: با نصب این تابلو هدایت خودروها در سه راهی شهر نظم ترافیکی خاصی به خود گرفته است و در سال های گذشته زمان تخلیه سه راهی شهر به نسبت امسال بیشتر بوده ولی امسال با توجه افزایش حجم تردد و قرار گرفتن بازار روز و برخی ادارات در خیابان معلم و نیاز شهروندان جهت دسترسی به آنها ضمن کاهش تصادفات شاهد تخلیه سریعتر ترافیکی سه راهی شهر هستیم.

وی همچنین از نصب دوربین های کنترل سرعت در سطح شهر خبر داد و از شهروندان خواست در سال جدید نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تمکین از مقررات اقدام نمایند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین