حقوق ناجیان غریق بزودی پرداخت خواهد شد
حقوق ناجیان غریق بزودی پرداخت خواهد شد
رجبی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران بر اقدام فوری و برنامه ریزی دقیق و جدی برای ساماندهی به امور ناجیان غریق تاکید کرد.

 

به گزارش محمودآباد آنلاین علی رجبی وندچالی، عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران که با حضور علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد و احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری و کریمیان رئیس هیات نجات غریق مازندران در محل فرمانداری تشکیل شد ، ضمن عذرخواهی از ناجیان غریق بابت تاخیر در پرداخت حقوقشان بیان داشت : ما پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دادیم و به زودی تمامی معوقات ناجیان پرداخت خواهد شد.

وی بازگشایی جاده‌ها و هجوم انبوه گردشگران را معضل اساسی ساماندهی سواحل دانست و تصریح کرد : تمامی دستگاه ها باید هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته و همدیگر را یاری نمایند.

او با اشاره بر تاثیر منفی ویروس کرونا بر اقتصاد بیان کرد : ما باید با رعایت پروتکل های بهداشتی با کرونا زندگی مقابله ای داشته باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران کار ناجیان را بازی با جان دانست و خاطرنشان کرد : از ناجیان غریق باید همچون مدافعان سلامت تقدیر شود.

رجبی در حاشیه این جلسه در پاسخ به خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت : ناجیان ما به طور دائم برای جلوگیری از شنای مسافران در سواحل مستقر و آماده هستند ولی از مسافران در خواست داریم تا از سفر به مازندران و شنا در دریا خودداری نمایند.