اعزام نجات غریق محمودآبادی به مسابقات ارتش های جهان
اعزام نجات غریق محمودآبادی به مسابقات ارتش های جهان
محمودآباد آنلاین : امیر علی دریاپور نجات غریق محمودآبادی که سال ها در این رشته فعالیت می کرد پس از کسب عناوین مختلف در این رشته در سال های مختلف به اردوی تیم ملی دعوت می شود و حالا عازم مسابقات ارتش های جهان سیزم در کشور هلند است.

امیر علی دریاپور نجات غریق محمودآبادی که سال ها در این رشته فعالیت می کرد پس از کسب عناوین مختلف در این رشته در سال های مختلف به اردوی تیم ملی دعوت می شود و حالا عازم مسابقات ارتش های جهان سیزم در کشور هلند است.

دریاپور در سال ۱۳۹۴ در مسابقات قهرمانی کشور در استان خراسان رضوی ۲ مدال نقره بدست آورد و پس از آن در مسابقات لیگ در همان سال جوان ترین بازیکن این رشته در آن سال انتخاب می شودتا این آغاز راه اود ر این رشته باشد.

این جوان محمودآبادی در سال ۱۳۹۵ نیز به خوبی می درخشد ور در مسابقات کشوری به میزبانی شیراز مدال طلا را از آن خود می کند و به اردو های تیم ملی دعوت می شود.

اما این افتخارات پایان کار امیر علی دریاپور نبود، دریاپور در سال ۱۳۹۶هم در مسابقات کشوری به میزبانی استان خراسان رضوی دو مدال طلا و نقره کسب می کند.

امیر علی دریاپور متولد سال ۱۳۸۲ از شهرستان محمودآباد استان مازندران است که الان آماده برای اعزام به مسابقات ارتش های جهان کشور هلند است

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی ورزش و جوانان محمودآباد