رویای اهالی ورزش محمودآباد با مدیریت شعبان‌پور / پایان سال های تردید!
رویای اهالی ورزش محمودآباد با مدیریت شعبان‌پور / پایان سال های تردید!
محمودآباد انلاین: چند ماه قبل و به دستور حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان و خوش اخلاق مازندران مهدی شعبان پور مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد را برعهده گرفت تا شاهد حرکت جدیدی در آن منطقه از استان باشیم.

شعبان پور در همین زمان اندک نشان داد در کارهایش برنامه دارد و طبق سیاست های کلی ورزش استان حرکت می کند.

 

این مدیر جوان و با انگیزه می کوشد تا اتفاقات خوبی در ورزش محمودآباد و سرخ رود رقم بخورد و در این موضوع با جدیت کار می کند. بدون شک حضور مدیران جوان و کاربلد به مانند شعبان پور می تواند ورزش استان را با سرعت بیشتری رو به جلو ببرد. دکتر رنگرز اتفاق خوبی را در ورزش محمودآباد رقم زد و مطمئناً در آینده نزدیک حضور پرفروغ شعبان پور اثرات خوبی را از خود بر جای خواهد گذاشت.

 

شعبان پور در روزهای پایانی اسفندماه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: بیشترین دعدغه و هدفم زیر ساخت های ورزشی شهرستان و حومه و ایجاد سالن های تخصصی با استفاده از خیرین ورزشی و سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد.

 

توسعه ورزش قهرمانی در رشته های مدال آور،توسعه ورزش های همگانی در بخش مرکزی و هم شهر سرخ رود از دیگر اهداف ما می باشد که با جدیت دنبال می کنیم.

 

وی همچنین یاد آور شد:چند تا از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ارتباط با مجموعه ورزشی ساحلی در رشته های فوتبال، والیبال، سوارکاری، کشتی ساحلی و در ورزش های رزمی صحبت هایی به عمل آمد که با یکی از آنها به نتایج خوبی رسیدیم که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم طرح و برنامه ارائه شده را به اجرا برسانیم.

 

مهدی شعبان پور در ادامه صحبت هایش خاطر نشان کرد:در این راستا باسرمایه گذاران قرارداد مجموعه ورزشی ساحلی در سرخ رود را منعقد کردیم که در آینده بسیار نزدیک به اجرا در خواهد آمد.

 

وی تصریح کرد:همچنین برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در روستاها تلاش های بسیاری را به عمل آمده که با مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای تکمیل یکی از پروژه های نیمه تمام روستایی تخصیص گرفتیم که بزودی به مراحل اجرا خواهد رسید.

 

متولی ورزش و جوانان ایجاد سه خانه ورزش روستایی در سه روستای اسلام محله،کلوده و آهنگر کلا ازدیگر اقدامات مهم در شش ماهه دوم سال بود.

 

مهدی شعبان پور در پایان از تمام همکاران اداره ورزش و جوانان،هیأت های ورزشی،سازمان های مردم نهاد،مسئولین شهرستان و تمامی مسئولین اداره کل و سازمان های مربوطه که در این راه همکاری کردند سپاسگزاری کرد و خواستار تداوم این حمایت ها شد.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین