توزیع الکترونیک ۶ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی محمودآباد
توزیع الکترونیک ۶ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی محمودآباد
محمودآباد آنلاین: مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: سال گذشته 6 میلیون لیتر فرآورده نفتگاز و نفت سفید یارانه ای بین فعالان حوزه کشاورزی این شهرستان به صورت الکترونیک توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه محمودآباد در تولید محصولات کشاورزی و باغی، در سال ۱۴۰۰، پنج و نیم میلیون لیتر فرآورده نفتگاز و ۴۵۰ هزار لیتر نفت سفید یارانه ای بین فعالان کشاورزی این شهرستان بر اساس سطح زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتگاز از طریق ثبت فعالیت ادوات و ماشین آلات کشاورزی در سامانه و توسط فروشندگی های مجاز توزیع، بصورت الکترونیک انجام شد.

هادی زاده گفت: متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه سدف و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت واقعی درخواست برای تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با تلاش همکاران و کارشناسان این مدیریت و شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه محمودآباد، تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای ذخیره سازی و توزیع بهینه و مطلوب فرآورده نفتگاز انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: ۵۷۵ دستگاه تراکتور و ۵۹۲ دستگاه کمباین در منطقه فعالیت دارد و بر اساس سهمیه سوخت ادوات کشاورزی به متقاضیان تخصیص داده می شود.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد کشاورزی