تمدید ساعت فعالیت اصناف غیر سطح یک تا ساعت ۱۹:۳۰
تمدید ساعت فعالیت اصناف غیر سطح یک تا ساعت ۱۹:۳۰
محمودآباد آنلاین: داداش پور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری محمودآباد: ویروس کرونا سرما دوست بوده و کاهش دما موجب جهش بیماری می شود و دی ماه سالجاری از نظر کنترل این بیماری تعیین کننده است.

جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد صبح امروز شنبه ۶ دی ماه به ریاست قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور علیرضا اسماعیل نیا بخشدار مرکزی و سرهنگ ابوالفضل علیزاده جانشین سپاه ناحیه و سرهنگ محمود کلوانی جانشین فرماندهی انتظامی و عباس توان رئیس شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد.

قنبر علی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت : به منظور قطع زنجیر انتقال ویروس کرونا کلیه مراسم های مذهبی و اجتماعی در کشور لغو شده و همواره تاکید شده خانواده ها از برگزاری دورهمی های خانوادگی خودداری نمایند ولی باز شاهد برگزاری عروسی در برخی روستاها هستیم که در این خصوص با هماهنگی دستگاه قضائی به دهیاران ابلاغ شده است نسبت به شناسایی و معرفی افراد به دبیرخانه ستاد جهت پیگیری از مراجع قضائی اقدام نمایند.

قائم مقام ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد با اشاره به ضرورت و انسجام بخشی در اجرای طرح شهید سردار سلیمانی گفت: اجرای مطلوب این طرح می تواند در قطع زنجیره انتقال و کاهش مرگ و میر و  بستری بیماران اثر بخش باشد.

وی ضمن قدردانی از همراهی و تمکین بازاریان و اصناف شهر محمودآباد و سرخ رود در بازه زمانی که وضعیت قرمز کرونایی بر شهرستان حاکم بود گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان و بازاریان می تواند در کاهش تعداد آمار مبتلایان و تغییر وضعیت کرونایی مفید واقع شود و از امروز با پیش شرط رعایت پروتکل های ابلاغی کلیه مشاغل ردیف یک و دو می توانند تا ساعت ۱۹:۳۰ به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه با اشاره به کاهش دما و افزایش شمار مبتلایان به سرما خوردگی و آنفولانزا گفت:  ویروس کرونا سرما دوست بوده و کاهش دما موجب جهش بیماری می شود و دی ماه سالجاری از نظر کنترل این بیماری تعیین کننده است و اگر از این برهه مهم سربلند خارج شویم ، بهمن و اسفند برای ما قابل کنترل خواهد بود.

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین