اجرای ۷۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت
اجرای ۷۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت
محمودآباد آنلاین : شهردار سرخ‌رود از اجرای 71 پروژه با اعتبار 2350 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: 19 پروژه کلنگ‌زنی در دست اقدام داریم که 1300 میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است.

به گزارش محمودآباد آنلاین : محسن کبود فیروزجایی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری سرخ‌رود با بیان اینکه از سال ۱۳۴۱ تا به امروز در شهریور ۱۴۰۲ ما اقدامات زیادی انجام دادیم، اظهار داشت: ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری می‌رسد و ورودی گلشهر، زیرسازی، آسفالت، پیاده‌راه، پیاده‌رو ، فضای سبز و روشنایی که در عرض ۱۸ ماه اتفاق افتاد، بالغ بر ۱۹۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی افزود: پروژه‎هایی را هم برای ۶ ماه آینده در دست مطالعه داریم و این نوید را می‌دهیم که این پروژه‌ها در کمتر از ۴ ماه آینده کلنگ‌زنی خواهند شد و توقع داریم مصوبات جاده ۲۰ متری سلامت از استان پیگیری شود.

شهردار سرخ‌رود خاطرنشان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان برای این جاده تامین اعتبار کردیم و پروژه پل قو گردشگری تفریحی در انتهای رودخانه هراز با اعتبار۲۷۰ میلیارد تومان به صورت پروژه مشارکتی رقم خواهد خورد.

کبود یادآور شد: اجرای سنگ فرش خط دریا، میادین خیابان‌های بوستان و زیرسازی ضلع شرق و غرب رودخانه هراز جمعا بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال ارزیابی، برآورد و تامین اعتبار شده است.

وی بیان داشت: در حوزه خدمات، پسماند، خرید ماشین آلات و فضای سبز اقداماتی در این یک سال رقم خورد و ابلاغ بلند مرتبه سازی در هفته گذشته انجام شد.

شهردار سرخ‌رود تصریح کرد: محوریت و همدلی همه دستگاه های بالادستی برای ما انگیزه ایجاد می کند و شهرداری سرخ رود با ۲۱ پست سازمانی این خدمات ۵۰ هزارنفری را به شهروندان می‌دهد.

کبود گفت: ما در جذب نیروی متخصص بسیار نیازمند هستیم و با توجه به حجم ساخت و ساز های بزرگ در این شهر انتظار ما این است که در حوزه تخصصی، نیروهای متخصص در حوزه مالی، درآمدی، شهرسازی و عمرانی تامین شوند و ما بتوانیم راحت تر درخدمت شهروندان باشیم.

شهردار سرخ‌رود با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر با هم همراه هستند و اگر حضور مردم نبود نمی توانستیم در ارائه این خدمات نقش آفرینی کنیم، افزود: پروژه پارک ساحلی سرخ رود ۲۵ هزار مترمربع است و توسط استاندار مازندران آزادسازی شد و در یک سال آینده افتتاح می‌شود.

کبود عنوان داشت: پیاده‌رو ضلع شمالی بلوار امام رضا با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود و لایروبی هم با ۸۴ میلیارد ریال یک هفته زودتر شروع به کار کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیوارحفاظتی ضلع شرق سرخ‌رود از زیر سد لاستیکی تا پل سردار کریمی با ۲۶ میلیارد تومان تامین اعتبار شد و از هفته آینده شروع به کار خواهد کرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین