تغییر فرماندار فقط تغییر یک فرد نیست بلکه تغییر اکولوژی تمام شهر است
تغییر فرماندار فقط تغییر یک فرد نیست بلکه تغییر اکولوژی تمام شهر است
محمودآباد آنلاین: حسینی پور استاندار مازندران : این حجم از حضور و استقبال شهروندان نشان از اهمیت نقش فرماندار برای مردم این شهر دارد و این حس حضور حس خوبی است و امیدواریم فرماندار جدید قدر این حضور را بدانند و این حضور مردم جایگاه و نقش مارو سنگین تر می کند.

به گزارش محمودآباد آنلاین : جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد و آیین تکریم خسرو طالبی فرماندار سابق محمودآباد و معارفه روح الله علیزاده یازدهمین فرماندار شهرستان محمودآباد امروز پنج شنبه ۲۶ اسفند ماه با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و حجت السلام سید احمد جباری امام جمعه محمودآباد و حجت السلام مهدی تقی زاده امام جمعه بخش سرخ رود و ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و  اعضای شورای اداری و شورای تامین و خانواده های معظم شهدا در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره‌ فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران طی سخنانی در این مراسم گفت: امسال بعد از دو سال شیوع بیماری کرونا که انصافاً فاجعه بار بود و برای بشریت و کل دنیا همانند زلزله پیکره مردم را لرزانده و یادمان نمیرود روزهای اولیه را و مردم از نظر جسمی و روحی روانی دچار مشکل شده بودند و امسال بعد از اون دوره های سخت با اقدامات خوبی که انجام شد در امر واکسیناسیون ، مردم با استقبال بیشتری به سمت این امر می روند و مسئولین باید محیط خوبی را برای مردم در ایام پیش رو و عید نوروز فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت: محمودآباد شهرستانی با قدمت بسیار طولانی از نظر ماهیت این مجموعه در تاریخ بعد از تاسیس بند انزلی در منطقه شمال دومین نقطه ای است که از لحاظ بندری و ترانزیت کالا این شهر ساحلی مورد توجه حاکمان وقت قرار گرفت و همواره حائز اهمیت بوده است.

وی با اشاره به موقعیت خاص و سوق الجیشی محمودآباد از نظر موقعیت جغرافیایی گفت: این منطقه دقیقاً در وسط استان واقع شده و فاصله زمانی کمی با رامسر و تهران و گلوگاه بهره مند می باشد و این امر برای توسعه اقتصادی و صنعت گردشگری خیلی با اهمیت است

استاندار مازندران گفت: شهرستان محمودآباد مرکز تردد سالانه سی میلیون گردشگری است ک باید از این منطقه عبور کنند و باید محمودآباد به موجب بهره مندی از ۳۲ کیلومتر ساحل آزاد و قابل دسترس به عنوان مقصد گردشگران تبدیل شود.

وی گفت: محمودآباد بیش از صد هزار نفر جمعیت ثابت و شاخص هایی مثبتی از جمله : جمعیت زیاد روستایی ، تولید ۱۵% برنج استان ، صید ۲۰ درصد از ماهیان استان در ساحل این شهر و رتبه اول تولید گل های شاخه بریده استان را دار می باشد و به دلیل گردشگر پذیر بودن همه ساله در ایام تابستان و عید نوروز جمعیت سیار بیست تا سی هزار نفری را در طول سال در این شهرستان شاهد هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به شهرک صنعتی محمودآباد گفت: در حوزه صنعت ۱۳۲ واحد صنعتی تولیدی در شهرک تشبندان دایر شده است که از این تعداد ۵۷ واحد فعال است و متاسفانه مابقی فعال نیستند و راه اندازی این واحد های غیرفعال باید در دستور فرماندار جدید قرار بگیرد و ما بتوانیم جوانانی را در حوزه صنعت در این شهر به کار بگیریم و منشه تحولات باشیم .

وی تاکید کرد : تغییر فرماندار فقط تغییر یک فرد نیست بلکه تغییر اکولوژی تمام شهر است و دولت انقلابی مفهومی دارد که اقداماتی انجام می شود یعنی باید رنگ و بوی انقلابی داشته باشد و از جوانان و ظرفیت های انقلابی شهر برای توسعه بهره برد.

استاندار مازندران خطاب به فرماندار جدید محمودآباد گفت: باید فرماندار تمام ظرفیت فکری شهر را جمع کند و جوانانی که صاحب اندیشه و فکر هستند و برای توسعه شهر برنامه دارند باید بیایند در صحنه  و ما نباید مسیر مدیریت را در چرخه صنعتی دنبال کنیم.

در بخش پایانی این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات ۵۰۵ روزه خسرو طالبی فرماندار سابق محمودآباد قدردانی شد و روح الله علیزاده به عنوان اولین فرماندار دولت سیزدهم حکم خود را از استاندار مازندران دریافت کرد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین