تغییرات فرمانداری تاکتیکی و برای صیانت از یک فرد بود
تغییرات فرمانداری تاکتیکی و برای صیانت از یک فرد بود
محمودآباد آنلاین : در دولت قبل مدتی بود جابجایی های مدیران ادارات شهرستان محمودآباد بصورت اتفاقی در روزهای پنج شنبه صورت می گرفت و پنج شنبه ها برای تمام مدیران دلهره آور و معروف بود به پنج شنبه های تغییر و جابجایی و در دولت جدید نیز فرماندار محمودآباد در اتفاقی نادر در پنج شنبه هفته گذشته هتریک کرد و دو معاون سیاسی و عمرانی و بخشدار مرکزی را به یکباره جابجا کرد.

آیین تودیع و معارفه معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان محمودآباد در سکوت محض خبری و بدون دعوت از خبرنگاران و برخی مدیران به نوعی بدور از اخلاقی سیاسی در روز پنج شنبه ۲۴ آذر ماه در سالن بخشداری مرکزی به ریاست روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد برگزار شد.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم تغییرات و تعویض های فرمانداری را تاکتیکی و برای صیانت از یک فرد عنوان کرد و افزود: این تغییرها و جابجایی ها خیلی عادی بوده و صرفاً برای آینده و ایجاد جهش در حوزه کاری می باشد.

وی گفت: شاید همه ی جابجایی ها بر وفق مراد نبوده باشه و یه وقت هایی دوست داشتیم از ظرفیت های برخی افراد در جایگاه دیگری استفاده نمائیم ، ولی نشد و این جابجایی ها همه برای صیانت و حفظ آسیب های که متوجه یک فرد در جای دیگر بود ، انجام شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: انتظاراتی که از مدیران سابق داشتم برآورده شده است و این عزیزان به اندازه توان خود تلاش کردند و از مدیران جدید انتظار دارم بصورت مضاعف و خودکار و آینده نگر و مسئولیت پذیر و با انگیزه در عرصه کاری خود ظاهر شوند.

وی افزود: در جابجایی های صورت گرفته هیچ غرض و مرضی نبود و این اتفاقات و جابجایی ها معمولا مرسوم است و حتی بعضی از دوستان راضی به آمدن نبودن و ما خواهش کردیم و قطعاً مردم به این انتصابات امیدوارترند.

علیزاده در ادامه سخنان خود در این جلسه تاکید کرد: مردمی بودن، انقلابی و جهادی بودن از مهمترین شاخص های انتخاب مدیران در دولت سیزدهم است و بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی است که مسئولین بایستی آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا سربلندی و حفظ نظام در جایگاه شایسته را شاهد باشیم.

وی در خاتمه از همراهی و تعامل سازنده ولی الله فرزانه نماینده مردم فهیم شهرستان های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نموده و ایشان را فردی انقلابی و دلسوز برشمرد.

در بخش پایانی این مراسم ضمن تکریم از زحمات قنبرعلی داداشپور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، جمال فاضلی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، علیرضا اسماعیل نیا بخشدار مرکزی سابق تقدیر شد و احکام انتصاب آقایان سید علیرضا رسولی بعنوان “سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری” و محمد قاسمی بعنوان ” سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری” و سید حسین اسلامی بعنوان “سرپرست بخشداری مرکزی” اهدا شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد این احکام مسئولیت، به پیشنهاد روح‌الله علیزاده فرماندار شهرستان و توسط سید محمود حسینی پور استاندار مازندران صادر شده است.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین