برگزاری یادواره ۴۳۰ شهید شهرستان محمودآباد
برگزاری یادواره ۴۳۰ شهید شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین : مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۴۳۰ شهید سرافراز شهرستان محمودآباد با حضور استاندار مازندران و مسولان و مردم ولایتمدار محمودآباد در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،یادواره ۴۳۰ شهید شهرستان محمودآباد و سالگرد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) امشب با حضور مردم ولایی و خانواده شهدا و مسؤولان شهرستانی و استاندار مازندران در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم طی سخنانی به بیان ویژگی های امام و رهبری و تشریح دیدگاه امام(ره) در رهبری جامعه پرداخت.

حجت‌الاسلام گواهی در ادامه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید با همه تمامی هجمه ها و نامهربانی ها با کار جهادی و انقلابی پای این نظام ایستاد و در آخر در راه خدمت به مردم شهید شد.
وی در پایان گفت: هر کسی بخواهد رئیس جمهور شود باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد تا کشور به سرانجام برسد و این کار با مشارکت بالای مردم پای صندوق های رای در ۸ تیر ماه امکان پذیر می شود و مردم مازندران هم همیشه در انتخابات ریاست‌جمهوری بالای ۷۰ درصد مشارکت داشتند که انشاالله در این دوره هم با مشارکت بالا شرکت خواهند کرد.در ادامه مراسم با مداحی مداحان یاد شهدا و امام راحل گرامی داشته شد.

  • نویسنده : سید مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین