برگزاری مانور پدافند غیرعامل در بیمارستان شهدای محمودآباد
برگزاری مانور پدافند غیرعامل در بیمارستان شهدای محمودآباد
محمودآباد آنلاین : پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مانور عملیاتی و شرایط بحران به همت دستگاههای اجرایی و خدماتی در بیمارستان شهدای محمودآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد این مانور پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ آبان و به همت فرمانداری ، شهرداری محمودآباد ، شبکه بهداشت و درمان ، نیروی انتظامی ، سپاه ، جمعیت هلال احمر ، اداره برق و مخابرات و آب و فاضلاب ، شرکت پخش فرآوردهای نفتی و اداره مخابرات در محل بیمارستان شهدای محمودآباد اجرا شد.

جمال فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان محمودآباد در پایان این مانور در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: برگزاری مانور می تواند در ارتقای کارآمدی و افزایش عکس العمل و هماهنگی در زمان بروز وقایع و بلایای طبیعی نقش اثر بخشی داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری همزمان مانور پدافند غیر عامل در دو شهر محمودآباد و سرخ رود گفت: صبح امروز مانور پدافند غیرعامل ویژه واحد های خبازی در بخش مرکزی برگزار شد که در این مانور واحدهای خبازی با قطع برق و سوخت گاز باید از موتور ژنراتور به عنوان سوخت سوم و جایگزین در مواقع بحرانی جهت خدمت رسانی به مردم استفاده میکردند و روند طبخ نان در مواقع بروز بحران بدون مشکل ادامه پیدا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان محمودآباد آموزش و نتقویت ادارات دولتی در حوزه پدافند غیرعامل را یک اقدام اثر بخش در کاهش خسارت ها در مواقع بروز بلایای طبیعی و یا حوادث پیش بینی نشده برشمرد و افزود: کارگروه پدافند غیرعامل با عضویت مدیران ادارات فعال تر از قبل در شهرستان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین