برپایی نمایشگاه اقدامات عملیات طرح ظفر یک در محمودآباد
برپایی نمایشگاه اقدامات عملیات طرح ظفر یک در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: به همت فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد نمایشگاه اقدامات عملیاتی پلیس در قالب طرح ظفر یک در محل کلانتری مرکزی برپا شد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای ۲۴ ساعته پلیس در تمام حوزه ها به منظور آشنایی مردم با خدمات و اقدامات شبانه روزی پلیس در راستای حفظ امنیت عمومی به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: همکاران پر تلاش ما در انتظامی محمودآباد توانستند طی ۲۴ ساعت گذشته توانستند نزدیک به ۱۴ کیلو مواد مخدر و ۱۴ قبضه اسلحه غیرمجاز و ۱۵ نفر سارق حین ارتکاب جرم دستگیرشدند.

وی گفت: ۳۳ دستگاه خودرو به علت تخلفات حادثه ساز در محمودآباد توقیف و ۱۲۵۰ فقره اعمال قانون برای رانندگان متخلف توسط پلیس راهنمایی رانندگی صورت گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد همچنین از کشف مقادیر زیادی مشروبات الکلی و اموال مسروقه در سطح شهرستان خبر داد و افزود: پلیس در نظر دارد با تشدید طرح های انتظامی و نظارتی خود مانع افزایش سرقت و ایجاد ناامنی توسط سارقین برای شهروندان شود.

وی در خاتمه از دستگیری نزدیک به ۳۵ متهم دیگر به جرم های متعدد کیفری خبر داد و افزود: این افراد برای رسیدگی تخلفاتشان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین