برپایی مجلس عزای حضرت رقیه(س) به همت دانش‌آموزان در محمودآباد
برپایی مجلس عزای حضرت رقیه(س) به همت دانش‌آموزان در محمودآباد
به گزارش محمودآباد آنلاین : نشست همفکری اعضا و مسئول اتحایه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان محمودآباد عصر امروز در مقر دارالقرآن محمودآباد برگزار شد.

محمودآباد آنلاین / مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان محمودآباد در نشست همفکری با اعضای اتحادیه، از برپایی مراسم سوگواری شهادت دردانه دختر سیدالشهدا حضرت رقیه(س) به همت هیئت دانش آموزی انصارالمهدی محمودآباد خبر داد.

حمیدرضا کاویانپور در ادامه بیان کرد: این نشست در جهت برنامه‌ریزی برای اجرای هرچه بهتر مراسم سوگواری اهل بیت رسول خدا انجام شده است و امیدواریم در امر احیای سیره اهل بیت موفق باشیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: وقتی مسئولیت برگزاری این چنین مراسماتی بر دوش شما گذاشته می‌شود و در آن نقشی پیدا می‌کنید نشانه توجه ویژه اهل بیت علیهم السلام به شما است.

وی افزود: این مراسم به مرکزیت محمودآباد در استان مازندران به مدت سه شب در اول ، دوم و سوم مهر ماه به مناسبت شهادت نازدانه دختر اباعبدالله الحسین(ع) حضرت بی‌بی رقیه خاتون(س) در مصلی محمودآباد برگزار خواهد شد و از عموم دانش‌آموزان و اولیای آن ها ، جوانان ، فرهنگیان و مردم و شهروندان عزیز برای شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید.

لازم به ذکر است، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، حجت‌الاسلام رضاپور معاونت سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد خطیبان این مراسم خواهند بود.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین