فرهنگ عمومی در سطح جهان با خبرنگاران دیده می شود
فرهنگ عمومی در سطح جهان با خبرنگاران دیده می شود
محمودآباد آنلاین/نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرخ رود گفت : نقش خبرنگاران در جامعه حائز اهمیت است و فرهنگ عمومی با آنها در سطح جهان دیده می شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین، پیش از ظهر امروز،ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرخ رود با بیان اینکه خبرنگاران می توانند اشاعه دهندگان فرهنگ عمومی در جامعه باشند، گفت: ما در نظام جمهوری اسلامی وظیفه داریم بعضی از باور ها را در بین مردم و جوانان اشاعه دهیم که خبرنگاران می توانند کمک حال نظام و مقام معظم رهبری باشند.

وی افزود : انقلاب شکوهمند ما، منافع دشمن را در کشور قطع کرده و این امر باعث فشار های خارجی و تحریم ها شده و به همین دلیل نتوانستیم در بعضی از امور به خوبی عمل کنیم.

ولی الله فرزانه با اشاره به اینکه وجود نکاتی در بیانیه ی گام دوم انقلاب باعث اشاعه باور مردم شده افزود : این موارد در بیانیه، نشان دهنده ی رقابت در بین غرب و شرق است.

فرزانه تصریح کرد : فراز و نشیب هایی که در کشور وجود دارد نمی تواند خدشه ای در باور و اعتقاد ما ایجاد کند، اما بعضی از آنها باعث دلسردی جوانان شده و دشمنان اسلام قصد سو استفاده از این دلسردی ها و اطلاعات دارند.

وی با بیان اینکه شعار بنده اضافه شدن یاران نظام است ذکر کرد : با ایجاد رفاه برای مردم، می توانیم به این شعار پایبند بوده و آن را در جامعه اجرا کنیم.

نماینده ی مردم نور و محمودآباد در خانه ملت تاکید کرد : فضای مجازی آدابی دارد که خبرنگاران و اهالی رسانه باید آن را به درستی رعایت کنند.

ولی الله فرزانه خاطر نشان کرد : انتقال قدرت در کشور ما برخلاف کشورهای دیگر به برکت ولایت فقیه، یک فرهنگ عمومی است.

وی در پایان گفت : اگر مسئولین ما نسبت به مردم کشور دلسوز باشند و وظایف خود را به درستی انجام دهند، مشکلات ما حل خواهد شد.

  • نویسنده : سارا‌ اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین