بانوی محمودآبادی که عضو بنیاد ملی نخبگان است
بانوی محمودآبادی که عضو بنیاد ملی نخبگان است
محمودآباد آنلاین : در ادامه شنبه موفقیت ها این بار به سراغ بانوی جوان محمودآبادی آمدیم که عنوان دانش آموخته برتر دانشگاهی را کسب کرد و توانست عضو بنیاد ملی نخبگان شود.

منصوره کارگر متولد سال ۱۳۶۳ در شهرستان محمودآباد است.

 

وی پس از اخذ دیپلم خود، دوره کاردانی مهندسی منابع طبیعی را در دانشگاه بیرجند از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ و دوره کارشناسی این رشته را در دانشکده منابع طبیعی اردکان دانشگاه یزد از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ گذراند.

 

او همچنین مقطع کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی گرایش مرتع و آبخیزداری را در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری طی کرد و پس از آن با کسب سهمیه استعداد درخشان توانست مقطع دکتری همین رشته را در همین دانشگاه از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۴ به پایان برساند.

 

این بانوی فرهیخته محمودآبادی که سابقه آموزشی در دانشگاه پیام نور واحد محمودآباد و موسسه آموزش عالی خزر را دارد، سابقه عضویت در انجمن مرتعداری، کارگروه تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی سازمان علمی پژوهشی بسیج استان مازندران، کانون بسیج مهندسین ساری و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران را نیز در کارنامه درخشان خود داراست.

 

منصوره کارگر که با کسب عنوان دانش آموخته برتر دانشگاهی توانست عضو بنیاد ملی نخبگان نیز شود، رتبه برتر جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در مرحله دانشگاهی در رشته ترجمه و مفردات قرآنی و بخش مقاله در سال ۱۳۹۳ را نیز کسب کرد.

 

وی تا کنون موفق به ترجمه دو عنوان کتاب، تالیف یک کتاب، ۲۸ مقاله چاپ شده و پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی، ارائه ۷ مقاله در همایش های بین المللی، ۱۳ مقاله همایشی شده و اکنون نیز ۸ مقاله در حال داوری دارد.

 

کارگر در گفتگو با خبرنگار ما هدف خود را رسیدن به بالاترین درجات در حیطه کاری خویش در سطوح بالا و حتی بین المللی عنوان کرد و گفت: در مسیر موفقیت با سپاس خدا مشکلی نداشتم و با تلاش و توکل برخدا توانستم به این نقطه از زندگی برسم.

 

وی افزود: امیدوارم و سعی می‌کنم با پشتکاری که دارم در کارهای اجرایی و تحقیقاتی که مشغول هستم بتوانم باعث افتخار خانواده و همشهریانم شوم.

 

لازم به ذکر است که منصوره کارگر از سال ۱۳۹۵ تا به امروز، کارشناس اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز است و در این سمت خدمت می‌کند.

 

یادآور می‌شود پایگاه خبری محمودآباد با همکاری صفحه شهرستان محمودآباد در اینستاگرام و در راستای تکریم و قدرشناسی از افراد موفق و شناسایی و معرفی الگوهای موفق به نسل جوان جامعه در اقدامی جدید بخش 《شنبه موفقیت ها》 را راه اندازی نموده و در صدد معرفی چهره های موفق و گمنام محمودآباد بصورت هفته‌ای در روزهای شنبه می‌باشد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین