بازنگری طرح هادی روستایی، محرک توسعه و پیشرفت روستاها
بازنگری طرح هادی روستایی، محرک توسعه و پیشرفت روستاها
محمودآباد آنلاین : عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در دیدار با دکتر صالحی رئیس بنیاد مسکن و معاونین این سازمان به بیان آخرین مشکلات و مطالبات روستاییان پرداخت.

بازنگری در طرح هادی روستایی به عنوان محرک توسعه همه جانبه روستاها از جمله مطالبات دکتر فیاضی در این دیدار بود.
وی با بیان اینکه این عدم بازنگری در طول بیش از ده سال گذشته نه تنها خانوار روستایی را در حوزه های مختلف خصوصا تامین مسکن برای فرزندان دچار مشکل کرده است بلکه مانع توسعه و عمران روستاها شده.
وی افزود باید به تناسب افزایش جمعیت روستایی، طرح‌های هادی پیش بینی و نیاز ساکنان واقعی تأمین گردد که البته این بازنگری باید در راستای رفع محرومیت، فراهم‌کردن زمینه توسعه و شتاب‌بخشی رفاه و امنیت روستاییان باشد.
ایشان در بخشی از صحبتهایشان با اشاره به هدف اصلی طرح های هادی روستایی که همانا ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی ، ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و….خواستار تعامل و تشکیل جلسات پیوسته بین سازمان امور اراضی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این زمینه شدند .

تامین قیر طرح های هادی روستایی و اعتبارت پروژه های بر زمین مانده روستایی بخش دیگری از مطالبات دکتر فیاضی بود که با دستور مساعد رئیس بنیاد مسکن، در آینده ای نزدیک شاهد رفع مشکلات روستاهای حوزه انتخابیه در این حوزه خواهیم بود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین