این عمل صرفا جهت اشاعه فرهنگ نوع دوستی منتشر شده است
این عمل صرفا جهت اشاعه فرهنگ نوع دوستی منتشر شده است
پیرو درج گزارشی از سوی آن پایگاه خبری مبنی بر نهادی که تعلیم وتربیت را بعهده دارد خود اخلاق را زیر پا می گذارد در مورخ 11/9/99 ، لذا جوابیه این اداره به شرح ذیل جهت اطلاع رسانی به شهروندان فهیم محمودآبادی به شرح ذیل اعلام میگردد. مزید امتنان است بر اساس قانون مطبوعات نسبت به درج آن جهت تنویر افکار عمومی اقدام نمائید.

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری محمودآباد آنلاین

با سلام و احترام

پیرو درج گزارشی از سوی آن پایگاه خبری مبنی بر نهادی که تعلیم وتربیت را بعهده دارد خود اخلاق را زیر پا می گذارد در مورخ ۱۱/۹/۹۹ ، لذا جوابیه این اداره به شرح ذیل جهت اطلاع رسانی به شهروندان فهیم محمودآبادی به شرح ذیل اعلام میگردد. مزید امتنان است بر اساس قانون مطبوعات نسبت به درج آن جهت تنویر افکار عمومی اقدام نمائید.

به استحضار میرساند با توجه به تاکید فرماندار محترم شهرستان محمودآباد درجلسه شورای آموزش و پرورش  مورخه۶/۹/۹۹ که با حضور مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شود و بنا به تاکید ایشان مبنی بر ضرورت مشارکت خیرین و جلب کمک خیرخواهانه واهدای تبلت از سوی خیرین ،  بیاری دستگاه تعلیم وتربیت بشتابند ،  از این رو کمیته امداد امام خمینی (ره) در غالب یکی از دستگاههای مقدس و انقلابی  تعدادی تبلت را با شناسایی دانش آموزان محروم از گوشی و… با همکاری آموزش و پرورش توزیع نموده است

رجای واثق داریم که این تعداد تبلتهای تهیه شده در کنار  ۳۵۰ تبلتهای خود آموزش و پرورش از منابع خیرین تهیه نموده یک اقدام شایسته وستودنی است ، اما همیشه با تمسک به احادیث و روایات باید از افراد و نهادهایی که منشأ خیر هستند  نامی آورده شود تا این قبیل حرکات در جامعه نهادینه شود .

نشر کار نیک خود کم از انجام کار نیک ندارد و بی‌شک بازگو کردن دوباره‌ای آن در ترغیب بیشتر نیک‌اندیشان و نیک‌ورزان مؤثر خواهد بود و مصداق آن  است.

آموزش و پرورش نهادی برآمده از اصول تربیتی است که ریشه در دین مبین اسلام دارد و تمام تلاشش ارتقای سطح آموزش و پرورش در دانش‌آموزان است و در این مسیر به خود می‌بالد که از یاری مردمان نیک‌سیرت و مسئولان دلسوز بهره‌مند است.

لازم بذکر می باشد این عمل صرفا جهت اشاعه فرهنگ نوع دوستی منتشر شده در غیراینصورت دستگاه بزرگ تعلیم وتربیت از چنین مطالبی مبرا بوده واین دستگاه همیشه خودش رادر قبال تامین نیازمندیهای آموزشی وتربیتی دانش آموزان وهمچنین رفع مشکلات مبتلابه دانش آموزان مسئول دانسته وحفظ کرامت وعزت نفس آنان رابعنوان یک اصل انسانی مقدس می داند

 

روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد