برگزاری ۹۰ عنوان برنامه در محمودآباد به مناسبت هفته تربیت بدنی
برگزاری ۹۰ عنوان برنامه در محمودآباد به مناسبت هفته تربیت بدنی
محمودآباد آنلاین / رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ضمن افتتاح چند طرح عمرانی، ۹۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

نشست نهایی جمع بندی برنامه های ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور اعضای کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش شهرستان محمودآباد برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست شعبان پور رئیس اداره برگزار شد،برنامه های هفته تربیت بدنی توسط محمد اسماعیلی مدیر روابط عمومی اداره و دبیر کمیته جمع بندی و برای اجرا مشخص شد.

مهدی شعبان پور در این جلسه اظهارداشت: برای ایجاد نشاط و شادابی در فضای شهرستان در این هفته بیش از ۹۰ عنوان برنامه مختلف ورزشی و فرهنگی پیش بینی شده که اجرا می شود.

وی افزود: افتتاح ۳ پروژه عمرانی، اجرای۷۰ برنامه ورزشی، برگزاری ۲۰ برنامه فرهنگی و حوانان در این ایام پیش بینی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد تصریح کرد: چندین برنامه در حوزه آموزشی،تجلیل از قهرمانان ورزشی،دیدار با پیشکسوتان ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود.

مهدی شعبان پور یادآورشد: دیدار با ائمه جمعه،دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا،غبار روبی مزار شهدای ورزشکار،اهدای مدال قهرمان کشتی جهان به خانواده شهید ورزشکار،نواختن زنگ ورزش و رژه موتوری ازجمله برنامه های پیش بینی شده این هفته می باشد که ان شاء الله بمناسبت این هفته برگزار می شود.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین