آغاز رقابت های بوکس نوجوانان مازندران در محمودآباد
آغاز رقابت های بوکس نوجوانان مازندران در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان استان مازندران از امروز یکشنبه ۲۵ تیرماه در سالن امام خمینی (ره) شهرستان محمودآباد آغاز شد .

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ دبیر اجرایی مسابقات بوکس قهرمانی مازندران گفت: این رقابت ها تحت عنوان جام شهدای محمودآباد به مدت سه روز و با حضور ۹۹ مشتزن از ۱۵ شهرستان مختلف بر روی یک رینگ برگزار می شود که خوشبختانه بعد از پشت سر گذاشتن یک روز از برگزاری این رقابت ها شاهد مصاف تنگاتنگ ورزشکاران با یکدیگر و خلق صحنه های تکرار نشدنی در این رقابت ها هستیم.
پیام اصغری افزود: مسابقات مذکور در اوزان منفی ۴۴، ۴۶، ۴۸، ۵۰ ،۵۲، ۵۴، ۵۷، ۶۰، ۶۳، ۶۶، ۷۰، ۷۵، ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم انجام می شود.
اصغری با تاکید بر اینکه محمودآباد برای نخستین بار است که میزبانی این مسابقات را برعهده دارد تصریح کرد: میزبانی محمودآباد در این مسابقات فرصت خوبی برای بوکس شهرستان محمودآباد جهت توسعه به شمار می رود، از این رو با انجام برنامه ریزی های لازم و اتخاذ تدابیر مناسب همه تمهیدات برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در محمودآباد در نظر گرفته شده است تا در پایان شاهد برگزاری یکی از بهترین رقابت های بوکس در این سطح به میزبانی محمودآباد باشیم .

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد