تجلیل از مربی تیم ملی کشتی با چاشنی گلایه ها
تجلیل از مربی تیم ملی کشتی با چاشنی گلایه ها
محمودآباد آنلاین/ امروز در سالن کشتی امام رضا (ع) همه جمع بودند؛ از نونهال، نوجوان، جوان، بزرگسال، پیشکسوت گوش شکسته تا قهرمانان و پهلوانان و حتی مسئولین شهری.

مراسم به نام پهلوان نامی ورزش شهرستان اباذر اسلامی تدارک و برنامه ریزی گردید.

بعد از مدت ها یعنی دو، سه سال گذشت تا سالن کشتی محمودآباد باری دیگر مسئولین شهری را به خود ببیند.

هر چند مراسم تجلیل بود اما گوش شکسته ها این قدوم مسئولین را به فال نیک گرفتند و درد و دل سالها را بی رودربایستی و رک و پوست کنده به گوش مسئولین شهر رساندند ای کاش نماینده شهرستان هم حضور داشت و این صدای گلایه های گوش شکسته ها را می شنید اما می گوییم شاید به گوششان رساندند .

این سالن نیست یک خرابه بود مگر می‌شود، قهرمانان و پهلوانان در چنین مکانی سرشاخ شوند، مگر می شود سالها صدای گوش شکسته ها را مسئولین شهر و مدیران ورزش بشنوند اما کاری نکند، مگر می شود افتخار آفرینان کشتی در چنین مکانی شگفتی سازی کنند و مقام کسب کنند.

بر می‌گردیم به سالن کشتی، پهلوان روح الله حق شناس فرصت را غنیمت شمرد و از اباذر و افتخاراتش گفت و دقایقی هم گریزی به مشکلات سالن کشتی زد.

سپس رضا اسماعیلی مربی تیم کشتی لب بر سخن گشود و بی پروا و رک از خرابه های سالن کشتی گفت از دیواره پوسیده، سرویس های داغون، تشک های پاره، بتن های شکسته، سقف های شکسته و دیواره های نم‌زده، چکیدن آب از گوشه و کنار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بخاری های در به داغون که از بیست سال قبل تا کنون به همین منوال سپری می شود.

هر چند این خرابی ها به مدیریت های ضعیف از بیست سال گذشته تا کنون بر می گردد اما این استمداد گوش شکسته ها بوده که با نوای بی نوایی به داد ورزش کشتی برسید و مسئولین شهری نیز شنیدند و قول یاری دادند.

هر چه که بود و شد، گذشت گذشته ها، اما باید به آینده امیدوار بود که اباذر اسلامی های بسیاری شکوفا شوند امروز اسلامی به تیم ملی رسید و فردا انتظار ماست ورزشکارانی دیگر.

در پایان این مراسم که بخشدار مرکزی، رئیس شورای بخش، رئیس و اعضای شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان حضور داشتند، با اهدای لوح و هدایایی از اباذر اسلامی مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران تجلیل گردید.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین