انتخاب درست استاندار مازندران جای تحسین دارد
انتخاب درست استاندار مازندران جای تحسین دارد
محمودآباد آنلاین : از استاندار مازندران به موجب انتصاب روح الله علیزاده به عنوان دومین فرماندار بومی شهرستان محمودآباد تقدیر و تشکر نموده و این انتخاب جای تحسین دارد.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد و آیین تکریم خسرو طالبی فرماندار سابق محمودآباد و معارفه روح الله علیزاده یازدهمین فرماندار شهرستان محمودآباد امروز پنج شنبه ۲۶ اسفند ماه با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه محمودآباد و سرخ رود در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره‌ فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و یادگاران امام و شهدای مدافع حرم و سلامت و ۴۳۰ شهید والامقام شهرستان محمودآباد فرا رسیدن  میلاد باسعادت حضرت قائم عج الله و فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک عرض نمود.

وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات خسرو طالبی فرماندار پیشین محمودآباد در طی دوران مسئولیت خود در این شهرستان انتصاب روح الله علیزاده جوان برومند محمودآباد را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان تبریک عرض نمود.

نماینده مردم شریف محمودآباد و نور در خانه ملت گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش فرماندار جدید و جوان و تازه نفس و دلسوز شهرستان بتوانیم بر اساس سند آمایش سرزمینی شهرستان و استان بتوانیم گامهای اثر بخش و ماندگار برای مردم شهرستان بگیریم.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین