کار خاصی نکردم ، خسته هم نبودم ، برای شهر ایستاده بودم
کار خاصی نکردم ، خسته هم نبودم ، برای شهر ایستاده بودم
محمودآباد آنلاین: خسرو طالبی فرماندار سابق محمودآباد طی سخنانی در آیین تودیع خود گفت: اقدامات زیادی برای مردم صورت گرفت که نشر آن در این مجال نمی گنجد و هر چه تلاش کردیم لیاقت مردم شهرستان بیشتر از این حرف هاست.

آئین تودیع خسرو طالبی و معارفه روح الله علیزاده فرماندار جدید شهرستان محمودآباد طی مراسمی با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و حجت السلام سید احمد جباری امام جمعه محمودآباد و حجت السلام مهدی تقی زاده امام جمعه بخش سرخ رود و اعضای شورای اداری و شورای تامین و خانواده های معظم شهدا در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خسرو طالبی با اشاره به اینکه هرچه مسئولیت بیشتر باشد انتظارات مردم از خادمینشان بیشتر است گفت: در طول دوران مسئولیتم چیزی را برای خودم نخواستم و زیاد اهل رسانه و شلوغ کردن نبودم و شاید به تعبیر برخی خسته بودم ولی من برای خدمت و تحقق آرمانهای این نظام ایستاده بودم و از هیچ کوششی دریغ نکردم.

وی همچنین ضمن قدردانی از حسن تعامل نماینده مجلس شورای اسلامی و دو امام جمعه شهرستان محمودآباد و سرخ رود و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان محمودآباد گفت: خاطرات خوبی از ۵۰۵ روز خدمت به مردم فهیم محمودآباد در صفحه زندگی ام به ثبت رسیده است و اگر کوتاهی از حقیر سر زد از مردم شریف شهرستان محمودآباد عذرخواهی می کنم .

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین