افتتاح پیست تخصصی اسکیت سرخ رود تا شش ماه آینده
افتتاح پیست تخصصی اسکیت سرخ رود تا شش ماه آینده
محمودآباد آنلاین : مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، از بهره برداری تنها پیست تخصصی اسکیت شمال کشور در شهر سرخ رود از توابع شهرستان محمودآباد حداقل تا شش ماه آینده خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین ؛ حسن رنگرز در حاشیه برگزاری مسابقات اسکیت قهرمانی مازندران در آمل گفت: ساخت این پیست از چند سال پیش در یک زمین ۹ هزار متری در شهرساحلی سرخ رود شروع شده و متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری تکمیل آن به تعویق افتاد.

وی افزود: برخی موانع اداری در ساخت پیست اسکیت شهرسرخ رود در شروع کار ایجاد شده بود که توسط شورای شهر و شهرداری این شهر در حال برطرف شدن هست.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران با بیان اینکه خوشبختانه مجوز‌های لازم برای پیست اسکیت در شهر سرخ رود صادر شده و در مرحله عقد قرارداد با سرمایه گذار هستیم، تصریح کرد: سرمایه گذار مورد نظر هم بسیار علاقمند برای تکمیل این طرح مهم استانی و زیرساختی در حوزه ورزش مازندران است.

رنگرز به پیشرفت حدود ۲۵ تا ۳۰ درصدی پیست اسکیت سرخ رود به عنوان یکی از پیست‌های استاندارد این رشته ورزشی درشمال کشور و هم ردیف با پیست‌های حال حاضر کشور اشاره کرد و گفت: مجموعه آکادمی و پیست اسکیت مازندران شامل یک پیست چند خط ۲۰۰ مترسرعت با امکانات زیرساختی و رفاهی مورد نیاز برای اسکیت‌بازان است که در صورت بهره‌برداری این پیست، اماکن میزبانی از مسابقات ملی و بین‌المللی در این رشته ورزشی در استان فراهم خواهد شد.

وی ابرازامیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های در حال انجام و پیگیری‌های جدی هیات اسکیت مازندران، پیش بینی می‌شود، پیست اسکیت سرخ رود حداقل تا شش ماه آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین