پلمپ شش واحد صنفی متخلف در محمودآباد
پلمپ شش واحد صنفی متخلف در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: داداش پور قائم مقام ستاد مقابله با کرونا در شهرستان محمودآباد از پلمپ شش واحد صنفی متخلف که اقدام به عرضه قلیان می نمودند در شهر محمودآباد خبر داد.

قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین با اشاره به تشدید نظارت ها بر فعالیت واحدهای صنفی گفت: با افزایش تعداد پلمپ واحدها و ممانعت از فعالیت اقتصادی واحدهای صنفی در این شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه مخالفم ولی این دلیل نمی شود برخی افراد بی توجه به سلامت کلیه آحاد جامعه بخواهند فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به کاهش دما و احتمال بروز بیماری همه گیر آنفولانزا همزمان با شیوع کرونا گفت: برگزاری عروسی ها و مراسمات ختم هنوز به عنوان اصلی ترین تهدید و مهمترین راه انتقال این ویروس بشمار می رود و انتظار میرود شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی و خود داری از برگزاری هرگونه تجمعات را جدی بگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد تصریح کرد: طی یک ماه گذشته ۶ اکیپ بازرسی از ۳۷ واحد صنفی شامل جایگاه های عرضه سوخت ، نانوایی ها ، رستوران ها ، داروخانه ها و بازار روز و فروشگاههای زنجیره ای و مواد غذایی بازدید داشتند که بر تحقق پروتکل های بهداشتی در این مراکز تاکید شد.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین