آغاز دومین طنزواره استانی «میرما» در محمودآباد
آغاز دومین طنزواره استانی «میرما» در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : دومین هم‌آورد طنزپردازان و کمدین‌های برتر استان مازندران به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد آغاز شد.

مهیار کمانگری یکی از کمدین‌های مازندرانی در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه شهرداری محمودآباد به صورت مداوم برنامه‌های فرهنگی را هر ساله برگزار می‌کند، گفت: شهرداری محمودآباد در ۲ سال اخیر در سطح کشور در حوزه برنامه‌های فرهنگی درخشید و باعث کوچ کردن هنرمندان دیگر شهرها به این شهرستان شد.

وی با عنوان اینکه نگاه فرهنگی و هنری شهرداری محمودآباد باعث حمایت هنرمندان می‌شود، افزود: این موضوع بسیار ارزشمند است و امیدواریم در دوره‌های بعد این رشد صعودی ادامه دار باشد.

این کمدین آملی با تاکید براینکه جشنواره میرما یک جشنواره برای جوانان با نگاهی طنز است، خاطرنشان کرد: رویکرد ایجاد حس مثبت و نشاط از اهداف شهرداری محمودآباد است.

وی با اعلام اینکه نمایش گروه ما با عنوان «خواهش‌های بیجای یکطرفه» اجرا شد، تصریح کرد: این نمایش سه برهه از زندگی یک زوج را با فراز و نشیب‌های مختلف نشان می‌دهد.

محمد گلی در ادامه اظهار کرد: این برنامه بسیار مهیج است و رضایت کامل داشتیم.

این کمدین آملی با اذعان به اینکه اهمیت این جشنواره بسیار زیاد است، یادآور شد: تأثیرگذاری این برنامه‌ها بر کودکان و نوجوانان بیشتر است.

وی با اظهار اینکه این برنامه ترویج هنر را نشان می‌دهد، ذکر کرد: نمایشی را در رابطه با فضای مجازی اجرا کردم تا اهمیت درست استفاده کردن آنرا به نوجوانان نشان دهم.

شهرام نوشیر با بیان اینکه از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در تئاتر آغاز کردم، گفت: جوانان علاقه‌مند هستند تا در این برنامه‌ها شرکت کنند و شرط موفق شدن آن‌ها مطالعه زیاد است.

مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابان کشور افزود: باید از جوانان در این شرایط سخت جامعه حمایت کرد زیرا جوانی سرمایه بازگشت ناپذیر است.

حامد مربوط صادق ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد در این چندسال اخیر کار جهادی انجام دادند.

دبیر فنی دومین طنزواره استانی میرما در محمودآباد بیان کرد: مردم در این ایام با مشکلات زیادی روبه رو هستند، بنابراین اجرای برنامه‌های طنز جهت شاد کردن مردم کار بزرگی است.

 

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین