اعمال محدودیت های ترافیکی و تردد جدید در شهر محمودآباد
اعمال محدودیت های ترافیکی و تردد جدید در شهر محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سروان پناهی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای ترافیک شهرستان و به منظور کاهش ترافیک شهری و جلب رضایت شهروندان محدودیت های ترافیکی جدید در شهر محمودآباد اعمال شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین سروان مرتضی پناهی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: از یکشنبه ۲۸ اسفند ، مسیرکوچه نسیم ۱۱ (اداره برق سابق) از ورودی خیابان امام خمینی(ره) بطرف کشتارگاه سابق بصورت یکطرفه خواهد شد و شهروندان فقط جهت ورود می توانند از این مسیر استفاده کنند و کوچه نسیم ۷(جنب بانک سپه) از پل جنب نانوایی شفایی به طرف خیابان امام خمینی (ره) بصورت یک طرفه برای برگشت قابل تردد می باشد.

وی همچنین از یک طرفه شدن کوچه آیت الله بروجردی ( پشت مسجد جامع ) واقع در خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: شهروندان من بعد باید برای ورود از این کوچه استفاده کنند و کوچه اداره راه و شهرسازی نیز برای برگشت به خیابان معلم و سهولت شهروندان یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی شهرستان محمودآباد از عموم شهروندان خواست تا ضمن رعایت مسیر و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی با پلیس راهور شهرستان همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده با رانندگان متخلف برابر قانون جریمه خواهند شد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین