استخر ساحلی بانوان مجتمع نفت محمودآباد افتتاح شد
استخر ساحلی بانوان مجتمع نفت محمودآباد افتتاح شد
محمودآباد آنلاین : همزمان با سومین روز از هفته دولت و طی مراسمی با حضور استاندار مازندران استخر بانوان مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد افتتاح شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین شامگاه روز شنبه چهارم شهریورماه سالجاری و طی مراسمی با حضور محمود حسینی پور استاندار مازندران و روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و مدیریت مجتمع آموزشی و ورزشی نفت و برخی از مدیران و مسئولان شهرستان استخر بانوان مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.
محمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگاران گفت : در اجرای طرح آزاد سازی حریم ۶۰ متر دریا مقرر شده بود تمام سازه های دولتی موجود در حریم دریا خراب شود ولی با توجه به اینکه این استخر با هزینه ساخت بالا و کیفیت مناسب احداث شده بود ، با هماهنگی و همکاری وزارت نفت مقرر شد این استخر تخریب نشود و در اختیار عامه مردم قرار گیرد.
وی گفت: استخر مجتمع نفت محمودآباد برای بانوان مکانی اَمن و مناسب و مطمئن برای شنا کردن می باشد و از حیث خدماتی که ارائه می شود می توان گفت مجموعه مناسبی برای عامه مردم فراهم شده است و برخود وظیفه میدانم از همکاری وزارت نفت و مجموعه مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد تقدیر و تشکر داشته باشم.
نماینده عالی دولت در استان مازندران همچنین با اشاره به اجرای برنامه مولد سازی مراکز رفاهی دولتی مستقر در ساحل گفت: تمامی مراکز رفاهی دولتی مستقر در نوار ساحلی استان مازندران باید در طرح مولد سازی برای استفاده عموم قرار بگیرند و زمینه های مشارکت و سرمایه گذاری و واگذاری به بخش خصوصی فراهم شود .

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین