پایگاه خبری محمودآباد آنلاین آغاز به کار کرد
پایگاه خبری محمودآباد آنلاین آغاز به کار کرد
پایگاه خبری محمودآباد آنلاین به صاحب امتیازی محمد محتاطی و با اخذ مجوز از معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 86419 فعالیت خود را آغاز به کار کرد.

محمد محتاطی صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری محمودآباد آنلاین به خبرنگار ما گفت: پوشش مهمترین اخبار شهرستان محمودآباد در موضوعات مختلف به ویژه حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و توجه به دغدغه های قشرهای مختلف مردم از مهمترین رویکردها و محورهای فعالیت این رسانه نوپا است.

 

وی افزود: محمودآباد آنلاین رسانه ای است فراجناحی و مستقل که با رویکردی اعتدالی و با چشم اندازی واقع بینانه، امید دارد در موضوعات بزنگاه های آتی پیشرو و با بهره گیری از صداقت رسانه ای و رسالت آگاهی بخشی به جامعه نقش موثری در فضای رسانه ای و فرهنگی شهرستان داشته باشد.

 

وی تصریح کرد : این رسانه نوپا در تلاش است تا با همکاری گروهی از خبرنگاران و روزنامه نگاران جوان و فعال نسبت به پوشش مهمترین اخبار در تمام حوزه ها و همچنین معرفی ظرفیت ها و قابلیت های و دستاوردهای شهرستان و رسیدگی به چالشهای اساسی زندگی شهروندان متمایز با سایر رسانه های فعال گام بردارد.

 

پایگاه خبری محمودآباد آنلاین به نشانی  https://mahmoudabadonline.ir  قابل دسترسی برای عموم مخاطبان و علاقه مندان می باشد.

 

گفتنی است محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و مدرس دانشگاه می باشد.