از ظرفیت دریا در محمودآباد به درستی استفاده شود / مدیران ارگان‌ها باهم بسیج شوند و با مردم همکاری داشته باشند
از ظرفیت دریا در محمودآباد به درستی استفاده شود / مدیران ارگان‌ها باهم بسیج شوند و با مردم همکاری داشته باشند
محمودآباد آنلاین / آئین تودیع و معارفه فرماندار محمودآباد پیش از ظهر امروز در مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: حجم انتظارات مردم به حق و مطالبه‌گری حق آنان است و از پیگیری مدیرانی که برای به ثمر رساندن انتظارات مردم تلاش می کنند صمیمانه سپاسگزاریم.

حسین حسن‌نژاد بیان کرد: دشمن توانسته با محاسبه سنجیده و با برنامه‌ریزی مناسب تحریم‌های زیادی را علیه ملت ما اتخاذ کند و امروزه در شرایط سخت اقتصادی و مسئله تحریم‌ها با مشکلات زیادی مواجه شدیم، اما با هوشمندی مقام معظم رهبری و همراهی مجموعه قوای کشور و ملت فهیم ما و همکاری و حضور در صحنه، بزرگترین پروژه استکبار جهانی نقش بر آب شد و نتوانست به اهداف خود برسد.

وی افزود: ورود به هنگام و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، بسیاری از این اتفاقات را آنچنان مدیریت کرد که ایران همچنان با قدرت پابرجاست.

حسن‌نژاد ذکر کرد: ملتی که توانست این همه سال در برابر سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه ایستادگی کند، قطعاً خواهد توانست با استفاده از منابع خدادادی و استعدادهای داخلی زمینه پیشرفت و توسعه خود را به خوبی فراهم کند.

وی در ادامه با اشاره به ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: از مجموعه کادر پزشکی و درمانی استان و کشور و مجاهدت آن ها تقدیر می کنم که برای این روزهای کرونایی کشور تلاش های مُجِدّانه‌ای انجام دادند.

حسن‌نژاد اضافه کرد: کشور علیرغم همه مشکلات و با وجود ویروس کرونا که در سراسر دنیا اخلال ایجاد کرده است توانست گام های بلند و موثری در رشد اقتصادی بردارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به استفاده از ظرفیت و فرصت دریا در محمودآباد و حضور گردشگران عنوان داشت: در این حوزه باید با دید وسیع تر و بهتر و استفاده از تجربیات گذشته گاممان را محکم‌تر برداریم.

وی تصریح کرد: زیرساخت ها تا حدودی در محمودآباد فراهم است و باید از دریا به عنوان یک قابلیت مهم و یک فرصت شغلی با برنامه ریزی مناسب به درستی استفاده کنیم.

حسن‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: مدیران ارگان‌ها در یک برنامه جامع باید با هم بسیج شوند و همکاری جدی با مردم داشته باشند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین