اختصاص اعتبار ویژه توسعه زیرساخت‌ها در حوزه بانوان
اختصاص اعتبار ویژه توسعه زیرساخت‌ها در حوزه بانوان
محمودآباد آنلاین /معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده : اعتبار ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت ها در زمینه اشتغال، فرهنگ و سلامت بانوان کشور در نظر گرفته شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین ؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز در جریان سفر هفدهم استانی رئیس جمهور در مازندران حضور یافت.

انسیه خزعلی در نشست با زنان فعال مازندران گفت: صندوق اختصاصی زنان در مجموعه وزارت کار با هدف تسهیلات دهی به زنان کارآفرین تشکیل می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به تصویب بودجه حمایت از زنان باردار در سال آینده اشاره کرد و افزود:برای نخستین بار بودجه اختصاصی برای ایجاد زیرساخت‌های خاص بانوان و اشتغال آنان اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات مالیاتی به ویژه در حوزه کار زنان هستیم. گفت: در پی ایجاد بازارچه‌های دائمی خرید و فروش محصولات و بازارچه فصلی و مرزی در رونق صادرات با گسترش دیپلماسی خارجی هستیم.

خزعلی با تاکید بر اینکه پرداخت بیمه ناجیان غریق زن باید در الویت قرار گیرد ادامه داد: موضوعات حوزه محرومان از خط قرمز‌های ریاست جمهور است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود:از کتابخانه‌های سیار روستایی با هدف ارتقا سواد بانوان حمایت می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خواستار حمایت از شرکت‌های کوچک و فناور شد.

خانم خزعلی پس از نشست در جمع بانوان فعال مازندران با بازدید از مزرعه پرورش ماهیان خاویاری، مزارع خانوادگی میارکلا. در نشست اداری استان شرکت خواهد کرد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران