اجرای مسابقه و پویش‌های مختلف در هفته بسیج دانش‌آموزی
اجرای مسابقه و پویش‌های مختلف در هفته بسیج دانش‌آموزی
به گزارش محمودآباد آنلاین: فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه محمودآباد از اجرای چندین مسابقه و برنامه های مختلف و پویش های مجازی در محمودآباد خبر داد.

سرگرد پاسدار محمدنبی محمدی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و قرارگیری در آستانه روز دانش‌آموز گفت: به مناسبت فرارسیدن روز و هفته بسیج دانش آموزی و همچنین قرارگیری در آستانه ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز که امسال با میلاد پیامبر اکرم(ص) همزمان شده است و همچنین با توجه به شرایط کرونایی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، برنامه های ویژه ای برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

 

محمدی ادامه داد: راه اندازی پویش آمریکا باید از منطقه برود، برگزاری مسابقه تهیه کلیپ قرائت وصیت نامه شهید سلیمانی توسط دانش آموزان، امضا طومار مجازی آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود و برگزاری مسابقه طراحی کاریکاتور ترامپ از برنامه هایی است که در این ایام به اجرا خواهد رسید.

 

وی افزود: همچنین سلفی با عنوان دوست شهید من توسط دانش آموزان در مزار شهدای دانش آموز، دیدار با خانواده شهید دانش آموز، آتش زدن پرچم آمریکا و زنگ استکبار ستیزی در روز ١٢ آبان با رعایت دستورالعمل بهداشتی در یکی از مدارس از جمله برنامه های دیگری است که در این راستا اجرا خواهد شد.

 

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه محمودآباد در ادامه، عملکرد این حوزه در هفت ماه نخست سال جاری را به شرح ذیل تشریح کرد.

 

محمدنبی محمدی با بیان اینکه دانش آموزان با بسیج محلات در خصوص ضد عفونی نمودن محلات همکاری کامل داشتند بیان کرد: در ۳ مدرسه کارگاه های تولید ماسک و گان تشکیل شد و علاوه بر آن تعدادی از دانش آموزان در منزل هم به تولید ماسک پرداختند.

 

وی اظهار داشت: همچنین در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، این حوزه با تهیه بسته های معیشتی و توزیع در بین خانواده‌های دانش آموزان نیازمند، تهیه ٣٠٠ بسته لوازم التحریر و توزیع در بین دانش آموزان نیازمند، تهیه تبلت، گوشی هوشمند و اهدای وام خرید گوشی برای دانش آموزان نیازمند سعی کرده تا در حد توان خود گامی موثر در این امر نیک بردارد.

 

محمدی در پایان ذکر کرد: شرکت در پویش در خانه بمانیم توسط دانش آموزان، گرامیداشت روز معلم و اهدای هدایا و لوح سپاس به همکاران اداری، شرکت دانش آموزان در طرح بسیج سازندگی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آذین بندی اداره و مدارس، انتخاب فرماندهان واحد در مدارس پیشگام، برگزاری جلسات متعدد با ارکان اداره و مدیران مدارس جهت روشن نمودن اهداف بسیج دانش آموزی و لزوم همکاری ایشان، از جمله اقداماتی است که در این چند ماه گذشته از سال جاری انجام شد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین