اتمام حجت امام جمعه شهرستان محمودآباد با استاندار مازندران
اتمام حجت امام جمعه شهرستان محمودآباد با استاندار مازندران
محمودآباد آنلاین : جباری امام جمعه محمودآباد : من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست.

به گزارش محمودآباد آنلاین حجت السلام والمسلمین سید احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد در خطبه های نماز جمعه پنجم خرداد ماه با اشاره به اینکه طی چند هفته پیش در دو الی سه خطبه به موضوع اهانت به خانواده معظم شهدا در شهرستان اشاره داشتم گفت: کارهای خوبی از سوی مسئولین قضایی شهرستان و استان انجام شد و کار در استان هم به اتمام رسید ، اما پرونده برای تصمیم نهایی به کشور محول شد.

وی گفت: این مساله با تدبیری که صورت گرفت ، مقرر گردید فرماندار محمودآباد با حضور در کمیسیونی که در تهران بصورت کشوری برای تصمیم گیری قاطعانه و جدی تشکیل شود و کار را تمام و پرونده را جمع کنند صورت پذیرد.

وی ادامه داد : مسئول مستقیم این پرونده شخص فرماندار شهرستان بود که اصل پرونده به انضمام یک لوح فشرده شامل صوت آن فرد که صحبت ها منتصب به او  بود ، جهت طرح در کمیسیون تحویل وی شد ، اما فرماندار در آن کمیسیون حضور پیدا نمی کند و معاون سیاسی خودش که از فرزندان شهداست را ماموریت می دهد در این کمیسیون شرکت کند.

حجت الاسلام جباری اضافه کرد: جای تأسف فراوان دارد که فرماندار محمودآباد دلیل عدم حضور خود در کمیسیون کشوری را حضور در یک جلسه استانی عنوان می کند و این در حالیست که هرکسی می تواند هر احتمالی در ذهن خودش بابت عدم حضور شخص فرماندار و فرستادن معاون خود در جلسه مذکور را بدهد.

وی تأکید کرد: چه جایگاهی بعد از رهبری و ولایت مقدس تر از ارزش های تحسین شده این نظام مثل شهید و خانواده شهدا داریم که جلسه استانی را مهم تر از حضور در جلسه پیگیری اهانت به خاندان شهدا بدانند؟!

سید احمد جباری تصریح کرد: بنده به عنوان امام جمعه عضو شورای تامین نیستم ولی به دلیل اهمیت موضوع در جلسه شورای تامین شهرستان که در محل فرمانداری تشکیل شد حضور یافته و در جمع تمامی اعضاء این شورا حرفهایم را صریح و خطاب به فرماندار عنوان کردم که مقصر اصلی شخص شما هستید که در جلسه تهران نرفتید و فرزند شهید را سپر خود قرار دادید.

امام جمعه محمودآباد گفت: بعضی از خانواده های معظم شهدا متوجه نیستند که پذیرش مسئولیت هایی همچون مشاور یا معاون سیاسی و … برازنده شما نیست و اینها ابزار خطر است و شما سپر می شوید در برابر همین مشکلات .

وی افزود: من به عنوان امام جمعه این شهرستان با کسی تعارف ندارم ؛ متاسفانه برخی مسئولین با انتصاب افراد خاندان معظم شهدا در مسئولیت های مختلف برای خودشان صیانت ایجاد می کنند و هر اتفاقی اگر در شهر رخ دهد می گویند: « اینجا فرزند شهید بود ، بغل دست من فرزند شهید است ، معاون من فرزند شهید است و کاری نمی توانند با من انجام بدهند»

وی خطاب به معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری محمودآباد گفت: « حواست را جمع کن ، سپر شدی ، دانسته یا ندانسته ، گرچه وجدانت ناراحته ، اگر شده به خدا ، به خون شهیدت استعفاء بده از جایگاهت ، نباش ، تو را عامل لگد مال کردن خون پدرت قرار دادند»

وی در ادامه خاطرنشان شد : با وجدان راحت می گویم ؛ برای انجام مسئولیتم با کسی تعارف ندارم و برای آبرویم را برای حفظ شهدا و دین و انقلاب هم می دهم « در حالی که همه مسئولین به اجماع رسیدن که موضوع مورد اشاره اینگونه انجام بشود ، دست برد در مصوبات شورای تامین و تغییر داد !! اینها را باید به که گفت؟ هر چند نفر عضو شورای تامین شگفت زده شدند چرا مصوبات ما را تغییر داد؟! »

سید احمد جباری گفت: چند باری هم با استاندار مازندران تماس گرفتم و از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، تقاضا دارم  دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست.

وی در خاتمه گفت: دوشنبه پیش رو به سفر حج خواهم رفت و پس از برگشت از مکه در هیچ جلسه ی فرمانداری شرکت نخواهم کرد و پایم را در فرمانداری نخواهم گذاشت تا ببینم یا خودشان استعفاء بدهند یا فرد دیگری را به عنوان فرماندار بیاورند ، من هیچ همکاری در دوره مسئولیت این فرد نخواهم کرد چون این موضوع درخواست خانواده معظم شهدا شهرستان بود و باید این اتفاق بیفتد و تکلیف شهرستان ما مشخص شود.

 

 

  • نویسنده : امین امینی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین