اجرای طرح هادی در ۱۰ روستای شهرستان محمودآباد
اجرای طرح هادی در ۱۰ روستای شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین: ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور گفت: با پیگیری های بعمل آمده امسال طرح هادی در ده روستای بخش مرکزی و سرخ رود به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در حاشیه مراسم افتتاح طرح هادی روستاهای گل محله و درویش آباد در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: امسال در راستای اجرای طرح هادی در ده روستای بخش مرکزی و سرخ رود از محل اعتبارات در اختیار نماینده مبلغ ۳۶ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان محمودآباد تخصیص یافته است.

وی گفت: امروز طرح هادی روستای درویش آباد شامل اجرای جدول و کانیو و جابجایی شبکه برق و زیرسازی و خاک ریزی و زیرسازی و آسفالت راه دسترسی روستا به طول ۳۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۸ ملیارد ریال با مشارکت و همراهی دهیاری و شورای اسلامی روستا به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین طرح هادی روستای گل محله شامل اجرای جدول و کانیو و جابجایی شبکه برق و زیرسازی و خاک ریزی و زیرسازی و آسفالت راه دسترسی روستا به طول ۱۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵ ملیارد ریال با مشارکت و همراهی دهیاری و شورای اسلامی روستا به اجرا در آمد.

نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین از بازنگری طرح هادی ۶ روستای بخش مرکزی و سرخ رود شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: با توجه به اتمام بازه زمانی ده ساله طرح هادی مصوب این روستاها با پیگیری های بعمل آمده از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران و مشاورین طرح بزودی بازنگری این طرح ها به اتمام رسیده و طرح جدید ابلاغ خواهد شد.

ولی اله فرزانه جدول گذاری به منظور هدایت آب های سطحی و زیرسازی و مخلوط ریزی و آسفالت راه دسترسی روستاها را از مهمترین اقدامات طرح هادی روستاها برشمرد و افزود: امسال از محل اعتبارات تملک و دارایی ها مبلغ ۱۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان محمودآباد تخصیص یافته است.

گفتنی است آیین افتتاح و بهره برداری از طرح هادی دو روستای درویش آباد و گل محله ظهر امروز با حضور ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و جمال فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و امین رنجکش بخشدار سرخ رود و محمد مشایخ رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و اعضای شورای اسلامی بخش سرخ رود و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای یاد شده و اهالی روستا برگزار شد.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین